سلام

از حمایت های شما کمال تشکر رو دارم .

متولی کنترل محتوای اینترنت در ایران ، " کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه " هستش . وبلاگ خانواده برتر هم که در سایت ساماندهی ثبت شده و گاهی اخطارهایی در مورد برخی از مطالب دریافت می کنم .

پس ملاک بنده برای بستن یا نبستن وبلاگ از این به بعد فقط نظر متولی کنترل کننده محتوای اینترنت در ایران یعنی " کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه " که زیر نظر دادستانی کل کشور اداره میشه خواهد بود .

پس دوست دارم این نتیجه رو بگیرم ! که وبلاگ خانواده برتر توسط " کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه " رصد میشه . تا اینجای کار ، خلاف قانونی صورت نگرفته .

می مونه بحث محتوای نظرات ، که دلیل اصلی تعطیل شدن وبلاگ دختران و پسران خانواده برتر بود . اجازه بدید که مقداری فضای بخش نظرات رو بسته تر کنم . بسته از این لحاظ که به بهانه ی آزادی بیان ، هر نظری تائید نشه و کم کم به سمت این بریم که فقط نظرات اعضای ثبت نام شده ثبت و تائید بشن .

در ادامه کار نظرات ضد زن یا مرد ، شبهه های اعتقادی ، نظرات سیاسی و ... تائید نمیشن .

کار بعدی که می خوام بکنم اینه که در پست های جنسی ، از وضوح مطالب کم کنم  و از شما هم بخوام که در چنین پست های مقداری سر بسته تر نظر بذارید .

تصمیم بعدی اینه که سوالات جنسی به صفحه ی اصلی ارسال نشن و به دلیل حساسیت های موجود فقط اعضای ثبت نام شده بتونن نظر بذارن .

قوانین و پست ثابت رو ان شاء الله تا فردا شب ویرایش می کنم و کار بازبینی بعضی از پست های جنجالی رو شروع می کنم .

برای تسریع کار لطفا اگه مطلب و یا نظری رو سراغ دارید که نیاز به ویرایش داره ، در بخش نظرات همین پست معرفی بفرمائید .

ان شاء الله با همکاری شما تاثیرات منفی وبلاگ رو کاهش میدم .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)