سلام
من یه دختر ١٩ ساله هستم که از سایز فعلی سینه هام راضی نیستم سینه هام توپره و افتادگی ندارن ولی سایزشون ...  .در صورتی که من قدم خیلی بلنده و آدم لاغری نیستم . میخواستم از خانومایی که تجربه ی سوتین مجیک داشتن بپرسم تاثیری داشته یا نه؟
بعضی ها میگن سینه هارو تحریک میکنه به خاطر ماساژورش و سینه ها بزرگ و شل میشن
واقعا نمیدونم چیکار کنم .
این موضوع باعث پایین اومدن اعتماد به نفسم شده به صورتی که از سوتین اسفنجی استفاده میکنم و گاهی از چند تا سوتین رو هم استفاده میکنم تا بزرگتر به نظر بیاد . یکی از دوستام بهم گفته توی طب سنتی از وکیوم (بادکش) استفاده میکنن که هم واسه افزایش حجم سینه و هم افزایش قطر آلت آقا پسرا کاربرد داره . 

میخواستم مشورت کنم کسی تا به حال از ابزارای بالا استفاده کرده ؟ نتیجه گرفته با اینا؟ الان خونواده ها با هم قرار گذاشتن که دو سال دیگه عقد کنم یعنی مشخصه با کی میخوام ازدواج کنم .
به هر نحوی شده باید بزرگشون کنم چون طرفم از سینه های برجسته و توپر خوشش میاد . من واسه چند هفته شبا خودم ماساژ میدادم با روش هایی که تو اینترنت هست ولی چون احتمال لذت دادم گفتم شاید خودارضایی محسوب شه و گناه باشه .
خواهشا اگه تجربه ای دارین در اختیارم قرار بدین
بازم ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)