سلام . من یه دختر 18 ساله ام .

من برای اعتماد بنفسم چی کار کنم . دارم دیوونه میشم . از خودم متنفرم . گاها اینقدر از هودم بدم میاد که دوست دارم خودمو بکشم . خدا شاهده همه حرفام راستن .

من همه اطرافیان بهم میگن زیبا هستم اما من از خودم با تمام وحودم متنفرم و وقتی توی خیابون قدم میزنم احساس میکنم زشت ترین آدمی هستم که تو خیابونم .

به خاطر همین هیچوقت سرمو بالا نمیگیرم . یا هیچ وقت توی چشای کسی نگاه نمیکنم  . یا بعد از رفتار با هر کسی همیشه خودمو سرزنش میکنم . زود از همه چی نا امید میشم . ببخشید اینو میگم . تو رو خدا سرزنشم نکنید چون نمیدونم چرا اینجوریم ولی وقتی هم که میرم بیرون میبینم کسی نگاهم نمیکنه میخوام بمیرم و سریع دوست دارم برم خونه چون فکر میکنم الان همه میگن چه دختر زشتیه .

در صورتی که واقعا زشت نیستم . نمیدونم چه مرگمه . شاید بنظرتون ساده و مسخره بیاد این حرفام ولی واقعا تک تک کلمانی رو که گفتم رو زندگیم تاثیر بد گذاشته و حالمو داغون کرده .

اگه کسی هم نظرمو میخونه مدیونه که  قضاوت یا سرزنشم کنه . فقط ممنونش میشم اگه کمکم کنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)