با سلام و خسته نباشید
من دختری هستم 23 ساله که با یکی از هم کلاسی های دانشگاه که همسن هستیم دوست هستم. شاید حدود 1 سال منتفرقه صحبت میکردیم فقط و نمیشد بگی دوست پسرمه.
بعد از اون 1 ساله که دوست پسرم هست. خانواده اون کاملا از رابطمون خبر دارن و حتی پدر و برادرش رو دیدم. اون پسریه که نمیگه س**س داشته باشیم هیچوقت. اصلا خودش در این حد اهلش نیست و هیچوقت همچین خواسته ای نداره. اما در حد ب.و.س.ه و و .. رو چرا. بارها و بار سر این مسائل دعوا کردیم و اون واقعا کوتاه نمیاد و میگه بعد از این همه مدت تو چرا با من راحت تر نیستی.
راستش من دختری نیستم که بگم ازدواج! چون به نظرم واقعا نه من آمادگی ازدواج دارم و نه اون داره. به نظرم ازدواج نا اگاهانه واقعا دیوانگیه.
من دلم نمیخواد با کسی که میاد خواستگاریم ازدواج کنم ، چون اون فرد رفته جوونی و خوشیشو کرده و حالا میخواد ازدواج کنه . من به خودم این حق رو میدم که منم جوونی کنم و بعد ازدواج کنم .
این آقا یه وقتایی که پسرای دور و برشو میبینه و دخترایی که باهاشونن ، خسته میشه ، از یه طرف دلش میخواد منم مثل بقیه دخترا هر وقت بخواد برم به دیدنش یا برم مهمونی باهاش یا رابطه آزاد تری داشته باشیم ، از یه طرف من قبول نمیکنم این حرفا رو و اونم دلسرد میشه و البته ترکم نمیکنه به خاطر این مسئله.
حالا من سر دو راهی موندم. از یه طرف نمیخوام ازدواج کنم . یا خودمو کوچیک کنم بگم بیا خواستگاری .( از این نظر میگم خودمو کوچیک کنم چون نظر شخصیم اینه دختری که تنها دغدغه اش ازدواجه خیلی سطحی نگر و کوته فکره، زندگی ارزش های خیلی بالاتری داره.. )
از یه طرف از اینکه بخوام جسم خودمو بفروشم بدم میاد! حاضر نیستم به خاطر خوشایند ایشون دست به خیلی کارا بزنم. حتی اگه نزدیک شدنی تو این مدت داشتیم باید از علاقه بوده و اگه پای هوس بیاد وسط من زیر بار نمیرم.
الان من یه سری سوالات وبلاگ رو خوندم، نمیدونم باید این آقا رو ترک کنم به خاطر این مسائل؟؟ ( با وجود اینکه میدونم نسبت به خیلیی از پسرای امروزی واقعا پسر خوب و آینده داریه و من رو هم دوست داره...)
به نظر آقایون رابطه ما اشتباه هست؟ سر کار هستم؟ نباید ادامه بدم؟ یا رفتار های ایشون طبیعیه و دلیل بر بد بودنشون یا قصد سواستفاده نیست؟
(میدونم خیلی بد سوالمو پرسیدم چون الان واقعا فکر مشغولی دارم و نمیدونم باید چیکار کنم ، عذر خواهی میکنم بابت جمله بندی های بد سوال. ممنو میشم دوستان نظرشونو بگن..  )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)