سلام به تمامی کاربرای خانواده برتر

من پسری ۷-۲۶ساله هستم و تقریبا ۶ ماه میشه که با دختری ۲۴ ساله عقد کردیم. من و همسرم از خیلی سالها پیش خاطرخواه هم بودیم و همه هم میدونستن ما برای همیم!😊

ما دوران عقد پر فراز و نشیبی داشتیم و هنوزم داریم و عروسیمون هم تقریبا تا سال دیگه شرایط برگذاریش را نداریم.

خانمم شاغله و دندونپزشکن ( قراره تا چند ماه دیگه بشن انشاءالله) . و کار من هم هنوز رسمی نشده ولی در حد و جایگاه اجتماعی خودم و خانمم هست.

مشکل من همین شاغل بودن ایشونه، من دوست ندارم ایشون کار کنن، یا اگرم کار داشته باشن نهایتش تا چند سال محدود!!

اینا را به خاطر خودم نمیگم، بلکه به خاطر خودش میگم. دوست ندارم همسرم سختی بکشه و با محیط خشن بیرون برخورد داشته باشه ( نهایتا یه کار هنری یا کلاسی چیزی ). دوست ندارم چشم هر کس و ناکسی به گل زندگی من بیفته. دوست ندارم هر دومون خسته و کوفته از سرکار برگردیدم و حال و حوصله خودمونو نداشته باشیم چه برسه به دیگری!

دوست دارم بشینیم با هم غذاهای دستپخت شون را با عشق و علاقه و در کنار هم بخوریم نه اینکه هفته ای یکبار هم وقت نداشته باشیم با هم باشیم و برای هم باشیم...

مشکلم اینه که ایشون خودشون به کارشون علاقه دارن و میگه اگر تو خونه بمونم دیوونه میشم!!! منم تا الان به تمام علایقشون احترام گذاشتم و حتی خودمم بیشتر کمکش کردم که بره سمت علایقش ولی این یکی ...

ایشون بسیار همسر مهربون، فهمیده و با ایمان و محجبه (چادری) هستن و منم بسیار دوستشون دارم حتی جونمم براشون بدم.

ایشون حتی بهم گفتن تمام حقوقمو میدم بهت و مدیریت مالی باشه با تو ( مطمئنم که اینکارم میکنه ). میگه همه چیمون باید مشترک باشه و منم همین عقیده را دارم.

از شما میخوام کمکم کنید که چطوری بهش بگم که منصرف بشه یا چیکار کنم ( البته میدونم که نباید تو خونه تنها بذارمشون و یه سرگرمی نیمه وقت دیگه براشون فراهم کنم به جای شغلش). یا چه جوری از معایب اشتغال زنان بهش بگم؟

من دوست دارم همسرم تو خونه بشینه فقط و فقط خانمی کنه و به خودش و خونه اش برسه! این خواسته ی زیادیه ؟ به کی باید بگم اینو ؟

اگرم توقع من بیجاست و مختل کننده زندگیمون،بهم بگین دوستان. من فقط میخوام بدونم نظرات شما چیه و باید چیکار کنم. (‌ کوتاه بیام یا منصرفشون کنم )؟

حرف از طلاق و جدایی هم نزنید که حتی فکرشم دیوونه ام میکنه. فقط راهکار بدید ...

ممنون از همه دوستان که مطالعه کردین.

ضمنا ایشون پدر هم ندارن و به رحمت خدا رفته!"😞


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)