سلام

ازتون خواهش میکنم کمکم کنید

من خیلی زود جوش میارم سریع عصبی میشم و با مامانم بحث میکنم. به خدا میدونم کارم اشتباهه ولی دست خودم نیست بابامم این طوریه خوب منم از بچگی دیدمش یاد گرفتم. مامان و بابام هر وقت دعوا میگرفتن جلوی ما بود و یه خورده که من بزرگ شدم مامانم منم قاطی دعوا میکرد و نمیدونست چه آسیبی به من میزنه.

فکر میکنه کارش درست بوده. چند بار که بابام کتکش زده منو صدا میزده وسط دعوا منو صدا میزده که ببین بابات چی کار کرد. حالا هر وقت با هم دعوا میکنن من نمیتونم حتی به بابام نگاه کنم. تو رو خدا بچهاتون رو قاطی دعوا نکنید .

من ۲۰ سالمه ولی نمیتونم موقع عصبانیت خودمو کنترل کنم داد با صدای بلند بحث میکنم گاهی که از مامانم معذرت خواهی میکنم هر چی از دهنش در میاد بهم میگه میدونم موقع عصبانیت نمیتونه جلوی دهنشو بگیره ولی حرفاش خیلی قلبمو درد میاره.

به خدا میترسم کاری کنم اگه اشتباه باشه چند بار جلوی بابا و داداشم به روم میاره. حرف اشتباهی تو جمع بزنم موقع دعوا میزنه تو سرم. خیلی واسم زحمت کشیده هم خودشو هم بابامو بیشتر از جونم دوست دارم بارها از خدا خواستم بدون اونا زنده نباشم.

ولی به خدا منم آدمم. اصلا دلم نمیخواد زود ازدواج کنم ولی این کمبود محبت ها گاهی خیلی اذیت میکنه میگم کاش زود ازدواج کنم. اصلا هم اهل دوستی با پسرا نیستم میخوام با دوستای دانشگام برم بیرون میگه من باهات میام از دور تو نگو من مامانتم.

میگه من میدونم تو نیاز داری با دوستات بری بیرون ولی دوره و زمونه بد شده منم نرفتم.اصلا پدر و مادرم بلد نیستن ابراز محبت کنن.

بابام که اصلا مامانمم که قربون صدقه داداشم میره من حسودیم میشه میگه تو حسودی بهش گفتم تو یه بار این حرفارو به من زدی ولی محل نمیکنه.فکر میکنن بچه وقتی کوچیکه باید بهش محبت کرد میترسم وقتی ازدواج کردم بلد نباشم جواب محبتای شوهرمو بدم.من چی کار کنم کمتر عصبی شم؟

یه خواهش داشتم به بچه هاتون محبت کنید بغلشون کنید من همیشه مامانمو بغل میکنم ولی....اون هیچ وقت ببخشید طولانی شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)