با سلام

یه سوال خیلی مهم دارم و از خانوم ها می خوام نظراتشون رو به اشتراک بگدارند.

من پسر با حیا و با آبرویی هستم که بیش از 20 سال سن دارم. دقیقا نمی دونم در خارج از خانه رفتار و نگاهم باید چگونه باشه که مخصوصا خانوم ها فکر نکنند به اونها چشم دوختم و همچنین نگاه و رفتارم در نظر خانوم ها و بقیه نرمال به نظر بیاد.

من برای اجتناب از سو تفاهم در خیابان و مکان های عمومی اجتماعی یا در مهمانی ها و ادارات به زمین نگاه می کنم تا کسی فکر بد نکند. به همین خاطر زمان هایی پیش آمده که بستگان یا دوستان خانوادگی که از کنارم می گدشتن رو ندیدم و گاهی اونها فکر کردن من عمدا اونها رو ندیده گرفتم. از طرفی مردان سود جوی دیگر ( که تعدادشان کم هم نیست) چون من مدام به پایین نگاه می کنم فکر می کنند ساده هستم و قصد سو استفاده پیدا می کنند.

در مواردی نیز ممکن است کسی قصد دزدی داشته باشد. همچنین در محیط دانشگاه نیز رفتار باید چگونه باشد. این حساسیت در من به این خاطر بوجود اومده که بسیاری از خانوم ها وقتی انسان رو می بینن دست به رو سری می برند و مثلا حجاب بدشون رو در مقابل آدم مثلا کمی درست تر می کنن. از طرفی بسیاری از خانوم ها هم به پایین  بودن سر آدم واکنش خوبی نشون نمی دن. این قضیه مشکل زیادی برای من بوجود آورده.

سپاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)