سلام

درباره ی رفتار های مناسب برای دوران عقد سوال دارم .

میخوام بدونم که بنظر دوستان در دوران عقد چطوری باید رفتار کرد که طرف مقابل فکر نکنه که دیگه همه چیز تمومه و برای هرچه زودتر فراهم کردن شرایط عروسی و خونه تلاش نکنه .

من خودم دختری حدودا 20 ساله هستم که یک ماهه عقد کردم و به همسرم علاقه ی خیلی زیادی دارم و ابراز میکنم و خداییش اون هم خیلی بهم ابراز علاقه و ابراز بیقراری میکنه اما بقیه میگن که اگه من خیلی راحت برخورد کنم و توی خوف و رجا قرارش ندم ، اون برای بدست اوردن من توجهی نمیکنه.

اصول رفتار در دوران عقد و حد و حدود ابراز علاقه از طرف دختر به پسر باید چطور باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)