سلام خسته نباشید

من چند سال پیش با یکی از اقوام در ارتباط بودم که واقعا دوستش داشتم. بعد از مدتی که گذشت مادرش فهمید و ارتباط ما قطع شد و اونم همه تقصیرا رو انداخت گردن من.

بعد از چند ماه دوباره اومد پیام داد که من با توجه به اینکه کنکور داشتم اصلا محلش ندادم. بعد از کنکور  که خدا رو شکر تو یه دانشگاه معتبر قبول شدم. بعد از چند ماه که گذشت دیدمشون سر و وضعش خیلی تغییر کرده بود با اونی که من میشناختمش خیلی فرق کرده بود.

فهمیدم با یه پسر دیگه در ارتباط بوده. بعد ایشون دوباره پیام دادن و ابراز علاقه کردن. اما من طردش کردم و اونم گفت دل منو شکستی و باید تاوان بدی و این صحبتا. گفت نفرین میکنه و حلال نمیکنه .حالا من موندم چیکار کنم. میخواد از دین و ایمان من سوءاستفاده کنه خیلی اعصابمو خرد کرده و عذاب وجدان گرفتم.

ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)