سلام خسته نباشید

من یک مشکلی دارم و با کسی هم نمیتونستم مشکلمو مطرح کنم و جایی بهتر از اینجا پیدا نکردم و لطفا رک و کامل راهنماییم کنید مرسی

من با دختری چند سال دوستم و خیلی میخوامش و بدبختانه از هم دور هستیم و من شهر دیگه ای هستم و دختره هم شهر دیگه ای و بعد از چند سال تصمیم گرفتیم که رابطمون جدی کنیم و من بهش گفتم به پدرت بگو تو این چند سال که من درسم و سربازی تموم میشه .

خانواده هامون با هم آشنا بشن و دختره گفت باش و چند روز که گذشت پرسیدم چی شد گفت به پدرم گفتم گفت من از شهرستانی ها خوشم نمیاد و باید فراموشش کنی و به دختره گفتم تو چی گفتی گفت هیچی و کلا پدرم مخالف و به نظر من جواب قانع کننده ای نبست و دختره هم جدیدن بهم گیر داده که دوست ندارم بری بیرون .

اصلا باید برای چی بری بیرون ؟ هر روز و من چند بار بهش گفتم که من مگه تا حالا به بیرون رفتن تو گیر دادم گفت نه گفتم پس این حرف ها چیه؟ گفتم نمیدونم باید حرف منم برات ارزش داشته باش .

حالا نمیدونم چکار کنم به نظر شما به پدرش گفته آخه هر چی میگم جوری جواب میده که قانع کننده نیست و شماره پدرشم نمی فرسته برام ولی دختره شماره خواهر ها و خونمون داره سر یک قضیه ای که گفت دروغ میگی من رو میخوای و به خانوادت گفتی که مجبور شدم شماره خونمون و خواهرام بهش بدم و حتی تا شهرشونم سفر کردم .راهنماییم میکنید چکار کنم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)