سلام

سوالی که داشتم اینه که آیا اینکه یه دختر جوان اصلا هیچ گونه تمایلی به جنس مخالفش نداشته نباشد میتونه طبیعی باشه من از دوران بلوغ تا الان که بیست و یک سال دارم هیچ وقت تحریک نشدم حتی دیدن فیلم و عکس های تحریک آمیز هیچ گونه حس خاصی در من بوجود نمیاره و تمایلی هم به ازدواج ندارم .

به نظر شما این طبیعیه ضمنا از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارم و هیلکم کاملا زنانه هست عادت ماهیانه منظم هم دارم و آزمایش هورمونی هم دادم کاملا طبیعی بوده از تنهایی خودم لذت میبرم و دوست ندارم ازدواج کنم از طرفی هم میترسم بعدا که سنم بالاتر رفت پشیمون بشم که چرا ازدواج نکردم و اون موقع دیگه خواستگاری نداشته باشم .

نمیدونم چکار کنم دارم خواستگارای خوبی رو رد میکنم ولی میترسم کارم اشتباه باشه و بعدا پشیمون بشم


مرتبط :

تنها موندن خیلی بهتر از بودن با کسانی باشی که حرفت رو نمی فهمند

تعریف یه مرد از تنهایی چیه؟

خدایا ازت می خوام دلم و محکم کنی که بتونم تنهایی رو تحمل کنم

بر اثر تنهایی با دختری دوست شدم

دلم میخواد تنها باشم تا آخر عمر

عاشق تنهاییم و دوست دارم از خانوادم دور باشم

میخوام خونه جدا بگیرم و تنها زندگی کنم

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

تنها زندگی کردن خیلی بهتر از با خفت زندگی کردنه

شاید بهتر باشه تنها زندگی کنم

دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟

می خوام ثابت کنم تنها باشم اتفاقی نمی افته

من عاشق تنهایی هستم و نمیخوام شوهر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)