سلام

میخواستم بدونم زن هایی که شوهرشون همه ش سرش توی گوشیه و توی شبکه های اجتماعیه و نسبت به زن و بچش بی اهمیته چه رفتاری باید نشون بدن ؟

چیکار کنند که شوهرشون از این گوشی دست بر داره آخه شوهر من هر وقت تو خونه هست یا حتی بیرون هم اگه رفتیم فقط گوشی دستشه .

بخدا خسته شدم هزار بار بهش گفتم من خوشم نمیاد اما اون میگه به تو چه حرف نزن  یه پا معتاد شده شب ها تا نصف شب روزها سر سفره حتی دستشه اصلا در طول روز نگاهمم نمیکنه .

فقط موقع نیاز جنسی یادم می افته اونم خیلی زود کارشو میکنه که باز بره تو گوشیش از اوضاع خیلی ناراحتم .

تو رو خدا کمکم کنید چیکار کنم زندگیم داره خیلی سرد میشه یعنی دیگه منو دوست نداره؟

بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


مرتبط:

شوهرم همه ش سرش تو گوشیه

شوهرم هر جا میره گوشیش رو با خودش میبره

اعتیادی به نام گوشی های هوشمند و گروه های اجتماعی

دو سال هست که به چت اعتیاد دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)