سلام خدمت دوستان

من یه دختر 23 ساله م که یه مشکلی دارم گفتم اینجا مطرح کنم .

من مشکلم اینه خیلی تعریق بدنم زیاده . دیگه خسته شدم اصلا اضافه وزن ندارم به دلم مونده یه بار یه مانتوی رنگ روشن بخرم همیشه حتی عید ها مانتو مشکی میخرم  تو عروسیا نمیتونم یه لباس خوشگل رنگ روشن بخرم حالا باز اگه استین حلقه ای باشه زیاد عرقو نشون نمیده ولی نمیتونم لباس استین بلند بخرم که رنگشم روشن باشه فقطم ناحیه زیر بغلم عرق میکنه .

اصلا صورتم و دست و پام عرق نمیکنه فقط زیر بغلم خیس میشه و اینکه خودم احساس میکنم بیش از بقیه عرق میکنم .

مثلا فرض کنید دوستم اومده خونمون ماهم گرم صحبتیم حدود 10 دقیقه میبینم زیر بغلم خیس شده ادم استرسی هم نیستم با اینکه هوا زیاد گرمم نباشه بازم عرق میکنه زیربغلم که احساس میکنم این غیر طبیعیه .

با کوچکترین واکنشی عرقم در میاد واقعا اعتماد به نفسم میاد پایین الان مجردم همش میگم خب پس فردا یه ساعت میخوام پیش نامزدم بشینم ناحیه زیر بغلم خیس میشه منم از این موضوع واقعا خجالت میکشم چون خودتون که دیدید ولی زیر بغل عرق کنه یه منظره ی خیلی بدی رو لباس میندازه .

رفتم عطاری زاج سفید و همه این چیزارو امتحان کردم فایده نداشته بازم عرق میکنم  تو اینترنت سرچ کردم بعضیا گفته بودن محلول المینیوم کلراید موثره ولی سرخود ترسیدم استفاده کنم موندم چیکار کنم چه دکتری باید برم؟ هر کسی راه حلی داره بهم بگه .


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)