سلام

من یه مشکلی برام پیش اومده که می خواستم از بچه ها خواهش کنم اگه راه حلی براش دارن برام بگن تا حل بشه.

من قبل از عید امسال یه خواستگار داشتم که یکی از دوستای پدرم معرفی کرده بود ما حدود شیش جلسه با هم حرف زدیم تا اینکه توی تحقیقات یه موضوعی رو متوجه شدیم که من وقتی به ایشون گفتم گفت بوده و مال گذشته اس و این حرفها .

جالب اینکه ما جلسه ی دومی که با هم صبحت کردیم قرار شد مسائلی رو بگیم که خیلی برامون مهمه و اگه بعدا بفهمیم ممکن باعث بشه توی هر مرحله بهم بزنیم این جز دو موردی بود که من گفتم، من واقعا توی این مدت سعی کردم صادق باشم به هر حال بعد از اینکه متوجه شدم گفتم جوابم منفیه و امیدوارم خوشبخت بشن .

بعد از اون چند بار خواستن حرف بزنیم یه بار مادرشون اومد و باهاش حرف زدم و گفتم واقعا نمی تونم با این قضیه کنار بیام . دوباره به پدرم زنگ زده بود و بابام با من حرف زد، من کلی روش فکر کردم ولی واقعا قابل تحمل نیس برام... .

چندین بارم با خودم تماس گرفت و من بازم حرفمو تکرار کردم همش هم می خواد برام توضیح بده منم میگم لزومی نداره رازهای شما رو بدونم من با اصل قضیه مشکل دارم .

یا یه بار گفت پس چرا شش جلسه منو الاف کردی؟ منم گفتم حتی اگه قبل از اینکه بیاید خواستگاری اینو گفته بودین اصلا نمی گفتم بیاین یا همون جلسه دوم که گفتم این قضیه خیلی برام مهمه باید تمومش می کردین .

دفعه آخر به پدرم گفتم و باهاش تماس گرفت و قرار شد قضیه تموم بشه تا اینکه امروز بعد از یه ماه یهو اومده بود سرکارم  . بعد ساعت کاری داشتم می رفتم خونه صدام کرد و دوباره همون حرفها ... .

راستش خسته شدم از طرفی بارها بهش گفتم من یه خط قرمزهای برای خودم دارم وقتی باهاتون حرف می زدم برای این بود داشتیم برای ازدواج آشنا می شدیم الان از نظر من این حرف زدن ها هم مشکل دارن از طرف دیگه نمی خوام با ناراحتی این ماجرا تموم بشه .

سی و دو سالش هم هست از نظر موقعیت کاری و تحصیلی هم از من بالاتره، قیافه اش خوبه و مطمئنا می تونه با بهتر از من ازدواج کنه ولی نمی دونم چرا رفتارش این مدلیه با هم دوستم نبودیم که بگم احساساتی شده یا هر چی .

از اونجایی که خیلی مغروره گاهی میگم شاید می خواد من بگم آره بعد خودش بگه نه مثل اون موردی که توی وبلاگ بود ؟ اگه اینطوری باشه حاضرم من ضایع بشم اما قضیه تموم بشه از طرفی می ترسم بدتر شه؟ می خوام بدونم چکار کنم این قضیه تموم بشه؟

ما یه مشکل مالی پدرم پیدا کرده ترجیح می دم الان درگیر این قصه دیگه نشه به نظرتون چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)