سلام
دختری مجرد 22 ساله هستم ، نمیخوام تعریفی از خودم کنم فقط بگم که با شرایطم کمی آشنا بشید من در زمینه درسی در حد خیلی خوب رو به عالی هستم اما هیچ وقت درس نخوندم چون نه دوست داشتم نه دارم و نه خواهم داشت!
یعنی علاقه من تحصیل نبود کار آزاد یا هنری بوده و خواهد بود وقتی که مدرسه میرفتم هم به همین شکل بود درس نمیخوندم نمرات خیلی کمی میگرفتم و بعضی اوقات که درس میخوندم نمره ای میگرفتم که شاگرد زرنگ کلاس هم بیشتر میشد بنابراین فکر دبیران و غیره بر این میشد که من تقلب کردم بنابراین این هم یک ضد حالی  و جرقه ای بود برای ادامه ندادن چون انتظار تشویق داشتم نه تهمت!
خلاصه من از وقتی دیپلمم رو گرفتم کنکور شرکت نکردم چون واقعا علاقه ای به درس خوندن ندارم پدرم یک مغازه سالیان سال پیش به ارث برده که من در اون بعد از اخذ دیپلم کار کردم و خیلی دوستدارم و راضی ام و مفازه پوشاک زنانه هستنش ! اگر این مغازه هم نبود حتما یا شاگردی میکردم در مغازه ها یا هنری یاد میگرفتم و با توجه به مدرک اون هنر در جایی یاد میدادم. اما  باز هم حاضر به درس خوندن نمیشدم بیشتر عملی دوستدارم .
خلاصه امسال کنکور دادم زیاد هم نخوندم اما پیام نور قبول شدم واقعا توی دو راهی بین رفتن یا نرفتن موندم کنکور هم فقط جهت این بود که دوست داشتم بینیم جلسه کنکور چه شکلیه که هی میگن اخه 22 سالمه دیگه !
مشکلم بین رفتن یا نرفتن دانشگاه هست به نظر من مدرک دانشگاه به هیچ درد من نمیخوره من رشته ام انسانی هست میدونم بعد از 4 سال که مدرکم هم بگیرم کار گیرم نمیاد و اگر بیاد به درد من نمیخوره چون این رشته کارای خاصی نداره من از وکالت بدم میاد و بقیه هم یا کارمند باید بشم یا ... که باز هم دوست ندارم!
دلیلی که دوست ندارم برم اینکه که پدرم گفته اگه رفتی دانشگاه دیگه نمتونی اونجا تو اون مغازه کار کنی در صورتی که من خرج و مخارج و درامدم از اون همون مغازه هم از نظر روحی هم نظر مالی خیلی راضی ام و میترسم برم دانشگاه خوشم نیاد از محیطش اینجور کارمم از دست بدم و همینطور واقعا هیچ کششی به درس خوندن ندارم میترسم از پسش برنمیام خیلی تنهام و هیچ دوستی ندارم چون از دبیرستان به بعد جایی نبودم که دوستی داشته باشم و همینطور دوست دارم محیط دانشگاه رو بیبینم یعنی خیلی کنجکاو هستم و پول شهریه پیام نور هم زیاده .
من دختری ام که یاد گرفتم چطور پول در بیارم نه چطور پول خرج کنم! این مورد دومی که گفتم یعنی تنهایی خیلی اذیت میشم توی محیط کارهم کسی نیست که باهاش دوست بشم .. به نظرتون چیکار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)