سام دوستان

لیسانس زیست شناسی دارم قصد دارم کنکور سال اینده شرکت کنم یعنی یک سال از همه تفریحاتم و ... بزنم تا پزشکی قبول شم البته لیسانسمو دانشگاه ازاد گرفتم . میخوام نظرتونو درباره این جانب برای پشت کنکور موندن بدونم به نظر تون بمونم یا نه ؟

از بچگی عاشق پزشکی بودم و هستم هیچ جوره نمیتونم فراموشش کنم !! چیکار کنم با توجه به شرایط جامعه که برای هیچ جوونی کار نیست ؟ ایا پشت کنکور موندن بد نیست !! میخوام

معدلمو ترمیمم کنم یعنی دوباره طبق بخش نامه میشه دوباره امتحانات نهایی داد ؟  ارزششو داره یک سال بشینم دوباره کنکور بدم یا نه ؟؟؟ با توجه به رشتم مه زیست شناسیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)