سلام به دوستای خوبم.

من النازم 24 سالمه یکی از کاربرای قدیمی وبلاگ . دو ساله ازدواج کردم. شوهرم خیلی خوبه. مهربونه . خییلی دوستم داره. اولویت اولش منم. یعنی شاید یکبار هم مجردی جایی نرفته مگر اینکه خیالش راحت بشه منم مجردی خوشم.

جلو خانوادش بهم احترام میذاره. تو سکس عالیه و ... خوبیاشو گفتم که دل خودمم اروم شه.

ولی به شدت سر یه چیزایی حساسه. کلا همه چیزو باید باهاش مشورت کنم. یعنی مثلا اگه بگه فلان کارو بکن حتی اگه کوچیک باشه یا بزرگ ، دوست داره بی معطلی انجام بدم.

ببینید کلا انتظار داره من یه زنی باشم که تو هر شرایطی بگم چشم. من تو خونه خودمون دختر مستقلی بودم ولی اینجا شوهرم تصمیم گیرنده هست همیشه.

البنه نامردیه بگم همیشه ها ولی ... بارها بهم گفته من زنی میخوام که رو حرفم حرف نزنه. فقط همین.. من  نمیتونم حرف گوش کن مطلق باشم .

اگه نمیتونی نمیخوامت..اینو دیشب بهم گفت. منم کلا دیشب گریه کردم الانم باهاش قهرم. بیست بار بهم زنگید هی باهام شوخی میکنه و.. تحویلش نمیگیرم اصلا... عذر خواهی کرد سر صبح ... دیشب همه خشمشو مشت زد تو کابینت ... کابینت رفت تو ... کلا یک ان عصبانی شد از دستم... میگه فقط بهم بگو چشم حرف گوش کن باش بگو چشم خرم کن بعد کار خودتو بکن.. من جونمم برات میدم.. دیشب خیلی حرفای بدی بهم زد بعدشم پشتشو کرد بهم خوابید...خیلی انحصار طلبه من امکان نداشت تو مجردی  بی ارایش برم بیرون ... ولی الان شدم عین قیر.. ضد افتابم نمیذاره بزنم.. وقتی بهم گفت دیشب نمیتونی باهام بمونی حاضر بودم همون موقع جمع کنم برم از غصه..

ادمیه که تو عصبانیت یچی میگه بعد پشیمون میشه.. امروز صبح به زور لقمه میذاشت دهنم حتی نگاش کردم..
ببخشید خیلی پرحرفی کردم خیلی دلم پر بود ... کلا ادم تو داریم.. بمیرمم حاضر نیستم مشکلاتمو با کسی در میون بذارم.. غریبه ها سو استفاده میکنند نزدیکا غصه میخورند فایده نداره
ممنون از این که حرف هام رو خوندید..


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)