سلام٬  وقت بخیر.

دختر خانم زیر 15 سال هستم که سال گذشته به بلوغ جسمی رسیدم و عادت ماهانه شدم. از موقعی که بلوغ جسمی رسیدم خواب های وحشتناک و افتضاحی رو میبینم.

خواب هام به این صورته که میبینم:

در کنار مردی همبستر هستم یا در آغوشش هستم و همدیگر رو میبوسیم و... و حتی خواب های بدتر از این شکل هم دیدم.

و البته جنس مخالفی که تو خواب هام میبینم یا از دوستان و اقوام هست یا غریبه به طوری که من اون فرد رو در خوابم میشناسم. و جالب تر این که اکثرا خواب هایی که میبینم رو به یاد دارم.

از علایمی که پس از بیدار شدن دارم اینه که ضربان قلبم بالا میره ٬نفس نفس میزنم ٬حرارت بدنم بالا میره و بدنم خیلی داغ میکنه. و با عرض معذرت از قسمت شرمگاهیم مایعی خارج میشه و خودم رو خیس میکنم که البته بی رنگ هست. و اینکه صبح ها که از خواب بلند میشم پس از دیدن این خواب هام میبینم دکمه های لباسم رو باز کردم.

لازم به گفتن هست که من تمامی این خواب هام رو بدون هیچ پیش زمینه ی فکری میبینم. و این که حتی فیلم های مستهجن و تصاویر برهنه هم نمیبینم. ولی گاهی اوقات بوده که در جمع دوستانه ای که با دوستانم داشتم و حرف هایی در مورد ازدواج و روابط زناشویی زدیم من خودم رو خیس کردم.

واقعا بعد از دیدن این خواب ها منو عذاب وجدان میگیره حتی الانم که دارم این متن رو مینویسم با فکر کردن به اون خواب ها منو ترس میگیره . خودم رو یه دختر بی چشم و رو میدونم من چه طور میتونم محبت او افراد رو با دیدن این مدل خواب و خیال بافی های دخترانه جواب بدم.

واقعا بدم میاد از خودم حتی از خودمم هم خجالت میکشم حالا فکر کنید او افراد رو ببینم دیگه چی میشم. آب میشم میرم زمین.

شما اگه جای من بودید چیکار میکردید؟


با دیدن این خواب ها من باید برم غسل کنم؟ غسلم باید با چه نیتی باشه؟ این اتفاق هایی که برای من اُفتاده طبیعیه؟ این ماجرا ها نشون میده من خیلی هات هستم؟

باتشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)