سلام!

من کنکوری امسال بودم! پسر هستم! رتبم اونجور که میخواستم نشد! حدودا بین سی و هشت تا چهل هزار!!! سنم 20 هستش! سال دومی بود که امتحان دادم!

بابام میگه اگه رشته خوب نمیاری (خودتو الاف نکن ) برو سربازی! اون تیکه ای که توی پرانتز نوشتم خیلی دلمو میشکونه!

مثلا یه نمونه دیگه از اینکه روز به روز داره خورد ترم میکنه زخم زبون هایی هست که مامانم و برادرم بهم میزنن!

کاری که روحیمو عین خوره میخوره مقایسه شدنه! کاری که مامانم خیلی خوب انجامش ممیده با اینکه میدونه خیلی ناراحت میشم!

خوب من خیلی به خودم فشار اوردم ولی یه سری مسایل توی زندگی هست که بخوام اینجا بنویسم خیلی طولانی میشه و همونا باعث شدن من این رتبه رو بیارم!

میخاستم از دوستان عزیز خواهش کنم لطفا اگه رشته ای میشناسن که بازار کار خوبی داره و با رتبه من تطبیق داره حدودا بگن!

راستی یادم رفت بگم بابام همون اول آب پاکی رو دستم ریخت گفت خارج از شهر خودمون من پول ندارم!گرچه گفته اگر دانشگاه ملی که رایگان هست هم نیارم پول دانشگاه هم نمیده حتی اگه توی شهرمون باشه!!

اگر یک سال دیگه بخونم حتم دارم که میارم رشته های خوبو ولی وقت ندارم مثل اینکه!یا خدمت باید برم یا یه رشته...

خلاصه توی بد مخمصه ای هستم! جواب بدید!
کسایی بودن که برن سربازی و بعد بخونن و الان رشته خوبی باشن؟اگه کسی هست لدفا بیاد تجربشو بگه!


مرتبط:

نمی دونم برم سربازی یا بشینم واسه ارشد بخونم

ارشد بخونم یا برم سربازی؟، می ترسم بیکار بمونم

بعد از سربازی میشه برای یه رشته خوب درس خوند؟

درس یا سربازی؟

بحث غیبت سربازی و تحصیل در دانشگاه

میخوام از دانشگاه انصراف بدم برم سربازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) سربازی و ادامه تحصیل (۱۱ مطلب مشابه)