سلام

پسری هستم 30 ساله که در یک شهر کوچک زندگی میکنم و تا به حال  موفق به ازدواج نشدم که مهمترین دلیلش شرایط درامدمه. درآمدم اولا زیاد نیست که یک زندگی رو بچرخونه و ثانیا دستمزدم ثابت نیست و نوسان داره.

امروز یکی از آشناها مهمون خونمون بود و به من قول داد که برام یک شغل دولتی ردیف کنه. این آشنامون یک دوست در یکی از سازمانها داره به خاطر همین چند نفرو تا به حال تو اون سازمان مشغول به کار کرده.

حالا سوالی که برام پیش میاد اینه نظرتون راجع به شغلی که به واسطه آشنا بازی به دست بیاد چیه؟ آیا حقوقش حلاله؟

من خودم به پسرها و دخترهایی همسن و کوچکتر از خودم که شغل دولتی داشتن و دارن  یه کوچولو حسادت میکنم، آیا اگه من هم صاحب شغل دولتی بشم بقیه نسبت به من حسادت میکنند؟


مرتبط:

پارتی بازی آری یا خیر؟

درسته که با پارتی بازی وارد ارتش بشم

با پارتی بازی وارد کلاس زبان شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)