سلام

من 21 سالمه . یه دختر خاله دارم 26 سالشه،  این دختر خاله من 19 سالگی ازدواج میکنه و 20 بچه دار میشه ،تحصیلات دانشگاهی هم نداره .

چند وقت پیش به حالت خنده به من گفت از وقت ازدواجت خیلی دیر شده من هم سن تو بودم یه بچه داشتم . خیلی ناراحت شدم خیلی زیاد . من خودم دو ساله که دارم رشته زیست شناسی درس میخونم و حالا میخوام از رشتم انصراف بدم .

سال دیگه یه رشته بهتر درس بخونم مثل دارو و پزشکی که اینده خوبی داشته باشم با خودم میگم اگه قبول بشم چند سال باید خیلی سخت درس بخونم و ازدواج کردن خیلی سخت میشه.

حالا با حرف این دختر خالم حالم خیلی بد شده . یعنی واسه ازدواج من خیلی دیر شده. همیشه به خودم میگم حداقل 25 سالم بشه بعد ازدواج کنم تا اون چیزی رو که میخوام بدست بیارم به نظر شما این خیلی بده ؟ چطوری باید حرف اونو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)