سلام

من یک پسر 22 ساله هستم،من خیلی وقت بود از دختر یکی از اقوام دورمون خوشم اومده بود و همین مهر 94 ازش تلفنی خاستگاری کردم و ایشون هم جواب مثبت دادن البته من فعلا شرایط ازدواج ندارم چون دانشجو هستم و سربازی هم مونده و ایشون هم قبول کردن .

بعد از یک مدت ما تلفنی با هم ارتباطمون رو برای شناخت شروع کردیم و اوایل خوب بود و بحثی نداشتیم ولی اختلافاتمون کم کم شروع شد و اولین اختلافمون سر اینکه خانومم موقعی که بچه دار شدیم نره سرکار چون بالاخره بچه نیاز به مراقبت و مهر مادری داره ولی نامزدم میگفت من میرم سرکار بچه رو هم میذارم مهد .

سر این موضوع ما چند روزی بحث داشتیم و نامزدم میگفت تو بچه رو بیشتر از من دوست داری و بیشتر به اون اهمیت میده و تا چند روزی این بحث ادامه داشت و ما هر 4 یا 5 روز سر هر چیزی بحث داشتیم.

نامزدم از همون اول هم همیشه زود قضاوت میکرد و عجول بود و این رفتارش منو عذاب میداد و چیزی نمیگفتم بعد از حدود 6 یا 7 ماه دگه خسته شده بودم از این همه بحث و رفتارای بدش بهش گفتم ازت دلسرد شدم و کلی گریه کرد و با مادرش صحبت کردم  که ما بدرد هم نمیخوریم و ایشون هم گفتن .

همه چیز درست میشه و روز بعدش من و نامزدم دوباره با هم صحبت کردیم و بهش گفتم ازت سرد شدم و دوباره بحث کردیم و خیلی ناراحت شد که بهش گفتم ازت سرد شدم و بهش گفتم که دگه زنگ نزن و اس هم نده بعد از اون روز 1 هفته گذشت و مادرش بهم زنگ زد گفت که یک زنگی بهش بزن حالش خب نیس.

وقتی زنگ زدم دوباره بحث کرد باهام که 1 هفته است که کارم شده گریه کردن و خبر منو نگرفتی و گفت این رفتارتو تا اخر عمرم فراموش نمیکنم و من هم بهش گفتم منم حالم خوش نبود نمیتونستم زنگ بزنم و بعد اون ماجرا ما هربار که بحث داشتیم بحثای قبلیمونو میاورد وسط .

من بهش گفتم که دگه تحمل شنیدن بحث های قبلا رو ندارم و بهم گفت که تو حالا حالاها باید تاوان پس بدی بعد منم به این نتیجه رسیدم که دگه رابطمون فایده نداره چون خیییلی بحث داریم و البته اون هم به همین نتیجه رسیده .

حالا به نظر شما تموم کردن ما کار درستیه یا باید ادامه بدیم؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)