سلام به کاربران عزیز خانواده برتر

خواهشاً کمکم کنید. من و نامزدم قراره نیمه شعبان عقد کنیم و دیگه رسمی زن و شوهر بشیم. ولی من یه مشکلی دارم. نامزدم فوق العاده خجالتی و باحیاست!

الآن شاید بگین مگه بده؟ ولی آخه دیگه حدی داره. منی که قراره خانم نامزدم باشم این حجم از خجالت رو درک نمی کنم. نمی گم خیلی پسر باشخصیت و مغرور و با اعتماد به نفسی هستش و همین غرور و شخصیت بالایی که داره وقتی اومد خواستگاریم از نوع نگاه کردنش تا حرکاتش برام قابل تشخیص بود و نه یک دل بلکه هزار دل منو عاشق خودش کرد. البته از قبل آشناییت داشتیم از طریق خانواده ها.

تو همون جلسه خواستگاری بهش گفتم که من خیلی دختر گرم و شیطونی هستم!! دیدم خنده ش گرفت. اون هم گفت خیلی هم خوبه. پرسیدم شما چطور؟ وای که چقدر با خجالت گفت هنوز که هنوزه یاد چهرش میافتم خنده می کنم!! گفت که من متعادلم. نه سردم و نه گرم. گاهی اوقات شاید تمایل به گرم بودن داشته باشم ولی دقیق نمی دونم. باور کنید من عاشقش هستم. اون هم عاشق منه. ولی تو این چند ماه که نامزد بودیم حتی خیلی کارهایی که میشه تو دوران نامزدی انجام داد رو با هزار التماس و آمادگی ذهنی برای آقامون قابل اجرا بوده. یعنی بخواد دوران عقدمون هم اینطوری باشه من خیلی خیلی ناراحت و عصبی میشم. 

هنوز که هنوزه وقتی دستم رو می گیره خیس عرق و سرخ میشه. من دختر احساسی هم هستم. به خاطر همون خیلی دوست دارم بغلم کنه به بهانه های مختلف. ولی تو این مدت خیلی کم پیش اومده این کار رو بکنه که اون هم من پیشقدم شدم!! ولی خدا رو شکر یه دوست دارم  رو می تونه بهم میگه!! واقعاً شکر.بعدش میگم فقط همین؟! میگه آره دیگه. وای که چقدر حرصم در اومده. البته برام گل می خره و پیام های عاشقانه هم می فرسته منم خوشحال میشم.ولی خیلی بیشتر انتظار دارم.

خواهشاً کمک کنید. اگه من باید کاری انجام بدم بهم بگین. و اینکه لطفا بگین مشکل چیه؟!


مرتبط با خجالت کشیدن از همسر:

خجالت میکشم بعد از ازدواج شوهرم منو با ظاهر نامناسب ببینه

عروسی کردم ولی هنوز از شوهر خجالت می کشم

نامزدم بیش از اندازه خجالتی و با حیاست

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

تازه عقد کردم، خجالتی بودن شوهرم بى نهایت رو اعصابمه

چکار کنم وقتی با شوهرم تنها هستم خجالت نکشم ؟

شوهرم فردی بسیار خجالتی و منفعله و اعتماد به نفس پایینی داره

رمز ازدواج چیه که بعدش زن و شوهر از هم خجالت نمیکشید؟!

خجالتی بودن پسر در دوران عقد

روم نمیشه از خوبی های شوهرم تعریف کنم