سلام دوستان.

من یه دختر ۱۹ ساله دانشجوی دندون یکی از دانشگاه های تاپ کشور، تو کلاسمونم دوستام بهم میگن خوشکل کلاس. از نظر وضع مالی زیاد خوب نیستیم. از نظر روابط اجتماعیم متوسط رو به پایینم کلا با مردا راحت نیستم. همیشه هر جا هم برم خواستگار دارم.

با اینکه ترم یک بودم ولی دو از خواستگارم از بچه های دانشکده بودن.ولی این وسط اتفاقی که افتاده اینه که من خودم از بچگی!! عاشق یه پسر بودم البته عاشق ظاهرش. تا حالا هم هیچ پسری به اندازه اون ظاهرش برام جذاب نبوده نمیدونم چرا:( یعنی از هیچکس دیگه ای خوشم نمیاد.

با اینکه میدونم این آقا اهل هر جور برنامه ای بوده!!!! نمیدونم شاید عاشق شدم.. البته خودم قبول ندارم!. تازه جالبش اینجاس که اگه هم بیاد خواستگاریم خودمم نمیخوامش. البته علاوه بر ظاهر از نظر وضع مالیم خیلی اوکی هستن ولی از نظر تحصیلات متوسطه...

کلا به من نمیخوره، من اولش فقط عاشق قیافش شدم ولی الان واقعا خودشم میخوام. یعنی باعث شده که هیچکس دیگه به چشمم نیاد. کلا همیشه بهش فکر میکنم حتی سر کلاس!!. اصلا میدونید چیه من تکلیفم با خودم و آیندم روشن نیست میخواستم کمکم کنید. من خیلی مغرورم و این موضوع هم به هیچکس نگفتم.
پ.ن در ضمن من اعتماد به نفس فوق العاده پایینی دارم ( که یکی از نقاط ضعف من هست.) و این چیزایی هم که اولش نوشتم همشو بقیه بهم میگن و فقط واسه این بود که شما شرایطم بدونید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)