سلام
تصادفی و با کلیک روی یه لینک رفتم  تو یه گروه غیر اخلاقی تلگرام  و سریع  لفت دادم قصد نصیحت ندارم ولی برادرانه میخوام یه چیزی بگم .
واقعا متاسفم برخی ها  مطالب غیر اخلاقی میفرستند توی فضای مجازی . ارزش های جامعه ی ما داره چی میشه ؟ داریم به کجا میریم ؟ واقعا جای نگرانی داره ،توی این گروه ها همه جور ادم و سنی هست .
تا کی برخی میخوان بی فرهنگ بودن را نشان دهند ؟ روی صحبت ام با آقایونه ، بیشتر فکر کنید خانم هایی که تو این گروه هستند جای خواهر و ناموس شما . شما دوست داری ناموست اینجا باشه ؟ چنین حرفهایی بشنوه ؟ چنین چیزهای ببینه ؟ هنجار ها و حرمت ها شکسته بشه بنیان خیلی از خانوداه ها متزلزل میشه و میپاشه که بعد زندگی خودتون خراب میشه .
تا حالا فکر کردید  چند نفر با این چیزها به گناه و خلاف کشیده میشن ؟ خواهران محترم و دوستان  جای شما در این گروهها نیست . این چیزها جز عالم حیوانی است نه انسانی . اونی که میای فضای مجازی ، زندگی خودت مربوط به خودت ولی فضای اجتماعی و اجتماع داری میری .
اول فرهنگش را داشته باش و  مواظب حقوق و حریم دیگران باش و حق نداری حریم ها را بشکنی ،چون اگه جای خودت را تو این کشتی سوراخ کردی بقیه را هم غرق میکنی و بعد چوبش را فضای حقیقی میخوری ... 
این جهان از این دست بدی از اون دست میگیری . مطلب مفید بذارید و استفاده ی خوب ببرید  . سلامتی پسری که به حرمت خواهر خودش ، حرمت هیچ دختری را زیر سوال نبرد . اگر روشنفکری برای خواهر و مادر خودت هم حاضری اینجوری باشی . مرد باشید ....مرددددددد باشید . مرد .
شادی روح شهید جوانی که رفت لب مرزها و از ناموس و کشورش دفاع کرد و خونش ریخته شد روی خاک وطنش تا یه نفر به ناموسش بی حرمتی نکنه و اونوقت اینجا اینقدر راحت ناموس مردم را با الفاظ زشت مورد توهین قرار میدن .
سلامتی اون دختری که این را میفهمه و برای خودش حریم و ارزش قائله . سلامتی هر چی مرررده . خواهرم تو ارزش داری پس اون را حفظ کن . کمی در فضای حقیقی زندگی کنیم . این لحظات ارزشمند را از دست ندید . دشمن بی صدا اومده تو خونه هامون و داره فرهنگ و هویت مون را میبره .
جامعه ای که اخلاق توش بمیره . زوالش نزدیک میشه . خواهرم حجابت را حفظ کن هر چشمی لیاقت دیدن تو را نداره . خودت را برای چشمان هرز و بیمار حراج نکن . خدایا کشورم را حفظ کن

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)