سلام
من خیلی جاها دیدم و شنیدم که در برخی از اقایان از دختران بی بی فیس خوششان میاد حتی یکسری ها هم جزء معیاراشونه اما اقایون چگونه با دختری که ریز نقش و بی بی فیس میتونند اشنا بشند مادرا که اکثرا پسند نمیکنند پس خواستگاری سنتی نتیجه نمیده غیر از اونم که سنو کسی نمیداند .
در دیدار اول فکر این که بچه هست یا اگرم کسی پیدا بشه و بپسنده کوچکتره چگونه امکان اشنایی وجود داره ؟ اینطور که پیداست امکان اینکه دختر با ویژگی ها به چشم بیاد خیلی کمه . مشکل اینکه میگند دوست دارند دختر اینچنینی و میگن برای یکسری پسرها دختر اینجوری طرفدار داره اما چه جوری که اکثر دخترای این وضعیت به عنوان مورد برای ازدواج در نظر گرفته نمبشه یا اینکه محدود پیشنهاد دارند نسبت به سایرین.
واقعا سوال بود برام با خیلی ها مواجه شدم که جوانتر زدنشون باعث شده به عنوان یک مورد در نظر نیان . این ویژگی یه امتیاز اما نه در دوران تجرد . خیلی ها هم بودن تا دیده ریزه اند ول کردند رفتند .

مرتبط:

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)