سلام
من یکی از خواننده های خاموش این سایت هستم. کلا یک سالی میشه که به این سایت میام. البته از وقتی هم که اومدم شدم پر از افسردگی و ناامیدی. چون خیلی از مسائلی که بیان میشن اغراق آمیزن یا توسط افراد ... مطرح میشن و متاسفانه تاییدم میشن.

" سلام
اولا تائید یه نظر به معنی درست یا غلط بودنش نیست ، دوما این که انتظار نداشته باشید  که فقط با مطالب پاستوریزه مواجه بشید چون نه امکان پذیره و نه به درد زندگی اجتماعی شما میخوره .  سوما ذات خانواده برتر اینه که عقاید  و نظرات به چالش کشیده میشن .
چهارما ، آیا درسته که شما فقط با توجه به نظرات منفی یا مخالف اون چیزی که شما دوست دارید نتیجه گیری کنید  ؟ آقایی گفت همسر من سایز ... هاش کوچیکه و از این بابت نگرام . شما فقط نظرات کسانی رو دیدید که حق رو به سوال کننده داده بودند ؟! آیا تعداد کسانی که به اون آقا توصیه کرده بودند دیدش رو عوض کنه بیشتر نبود ؟!
چرا بر اساس نظرات کسانی که با اون آقا هم عقیده نبودند نتیجه گیری نکردید ؟ اون کسی که در مورد سایز 85 افشاگری کرد مگه آقا نبود ؟! مگه این افشاگری از سوی تعداد زیادی از پسران وبلاگ تائید نشد ؟! پس چرا بر اساس نظرات اون پست نتیجه گیری نکردید ؟!
"

مثلا چندین سوال که مطمئنم همشون توسط افراد مجرد طرح شده بودند در مورد سایز اندام جنسی خانم ها بود و این من خیلی ناراحت و نگران کرده بود. تا اینکه دیدم سوالات و نظراتی که توی این وبلاگ مطرح میشن با دنیای واقعی خیلی متفاوتن.

" در وبلاگ حدود 8500 مطلب وجود داره ، از این تعداد فقط حدود 15 سوال در مورد سایز سینه ، عدم تناسب سایز بین سینه ها و ... ارسال شده ، از این 15 پست فقط 3  سوال رو آقایان ارسال کردند که یکیش همون افشاگری هستش !
شما بر چه اساسی نتیجه گیری کردید که باید نگران باشید ؟! اجازه میدید تعجب کنم ؟! الان پست هایی در مورد دوستی دختر و پسر ، طلاق در دوران عقد و ... وجود داره ، آیا باید با همین سبک نتیجه کرد ؟!
  "

چون خیلی از آشناهای خودمون از نظر سایز و این چیزا از نظر تمام پسرای این سایت افتضاحن ولی شوهراشون عاشقانه دوستشون دارند. یا مثلا همین چند وقت پیش پستی بود در رابطه با ادامه تحصیل دختران و هم پسرها و هم دختر ها گفته بودن که دختری که بعد ازدواج درس میخونه باید قیدش زد و اینکه احساس مسؤلیت ندارن ولی یکی از فامیل های ما دانشجوی پزشکی هستن و بهترین خواستگارها هم دارند.

" از این موارد در بین اطرافیان بنده هم هست ، بهتر نبود قبل از نتیجه گیری اطراف تون رو نگاه کنید ؟
الان شما دارید میگه " همه ی پسران  وبلاگ " آیا همه ی پسران وبلاگ سایز کوچک دوست ندارن ؟ همه ی پسران مخالف ادامه تحصیل دختران هستند ؟!  ...
"

یا اینکه گفتن ازدواج با یک زن مطلقه خیلی بد و نباید یک پسر مجرد چنین کاری انجام بده که ضرر کرده در صورتی که اطراف من پرن از این ازدواج ها و خیلی هم از زندگیشون راضین. و کلی موارد دیگه که الان حضور ذهن ندارم.

" آیا همه گفتند که با زن مطلقه ازدواج نکنید ؟ "

بنظر من اگر ادم بتونه با یک کار صد نفر و نجات بده ولی یک نفر و به گناه بندازه اصلا خوب نیست. من که واقعا از زندگی ناامید شده بودم. کلا این جور مشاوره ها باید بصورت حضوری مطرح بشن. من که به شخصه از این سایت آسیب دیدم.

  " این که شما آسیب دیدید یه اشتباه از جانب شماست ، چرا ؟ چون بر اساس نظرات منفی نتیجه گیری کردید و به نظرات مثبت که تعدادشون هم بیشتر بوده توجهی نکردید .
موفق باشید "

مرتبط:

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

کاربران وبلاگ خانواده برتر بر روی میلیون ها ایرانی تاثیر می گذارند!

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

واقعا هدف خانواده برتر چیست؟

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

وبلاگ خانواده برتر نظرم رو در مورد ازدواج عوض کرده

به خانواده برتر اعتیاد پیدا کردم

با خانواده برتر هم افسردگی گرفتم، هم بدبین شدم

عمل کردن به نوشته های خانواده برتر سخته ؟

فضای خانواده برتر هیچ شباهتی به دنیای بیرون نداره ؟!

تو حرم امام رضا (ع) برای خانواده برتری ها حدیث کسا خوندم

پسرهای خانواده برتری یا از مریخ اومدن یا دروغ میگن !

دقیقا دنبال چه موضوعی بودید که سر از خانواده برتر در آوردید ؟

قبل از دیدن خانواده برتر اعتماد به نفس زیادی داشتم

خانواده برتر نابود کننده ی تصورات رویایی و خیالی از ازدواج است !

در حق همه خانواده برتری‌ ها نماز حاجت خواندم و دعا کردم

کمک های ما به دیگران در خانواده برتر مورد رضای خداست ؟

با کمک خانواده برتری ها الان حال خیلی خوبی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)