سلام

من و همسرم حدود یک ساله که با هم ازدواج کردیم ، رابطه خیلی خوبی داریم با هم ، به اندازه تمام دنیا همدیگه رو دوست داریم ، از کنار هم بودن لذت میبریم ، اما مشکل ما اینه که همسرم بعد یک سال هنوز دختره و باکره ، همسرم به شدت از رابطه میترسه ، سه - چهار ماه اول من میدیدم که داره تمام تلاشش رو میکنه ، سعی میکنه ، خودش دوست داره ، از من شرمنده میشه ، گریه میکنه ، اما واقعا ناخواسته نمیتونه ، دکتر ، مشاور و ... رو هم رفتیم اما بی فایده بود .

همش از من معذرت خواهی میکرد ، همش شرمنده بود ، منم که تلاشش رو میدیدم دلم میسوخت که به همه راه ها میره اما به مقصد نمیرسه ، منم دوستش داشتم و دارم ، برای اینکه ناراحت نشه کمتر ازش تقاضا میکردم ، یه نوعی وانمود کردم که من نیاز ندارم و این رابطه برام خیلی مهم نیست ، شاید رابطه ما از راه های دیگه به ۲۰ روز یک بار میرسید ، یه شبهایی قرص میخوردم که میل جنسیم کم بشه ، گاهی شب ها مثل دوران مجردی ارضا میشدم و خودمو خیس میکردم .

این کار انقدر ادامه پیدا کرد که الان واقعا حسم نسبت به قبل خیلی کمتر شده ، خیلی شب و روزهای سختی رو گذروندم ، خیلی شب ها همسرم که خوابید از شدت فشاری که روم بود گریه کردم ، سهم هر کدوم از ما از رابطه جنسی فقط در حد رابطه دوران عقد مونده ، فکر کنید برای یه مرد خیلی سخته که بتونه کنار بیاد با این شرایط ، مردی که ۲۸ سال پاک زندگی کرد .

مردی که تا ۲۸ سالگی حتی یک بار هم رابطه جنسی رو تجربه نکرده ، مث اینه که تشنه باشی و یه پارچ آب یخ دستت باشه و نتونی بنوشی ، اگر بمیرم هم نمیتونم به خیانت به همسرم حتی فکر کنم ، تو این مدت برای خالی کردن خودم حتی یه فیلم و عکس پورن هم ندیدم ، اما الان داره سنمون میره بالا ، من نزدیک به ۳۰ سالمه ، منم دوست دارم زندگی رو تجربه کنم ، دوست دارم رابطه رو تجربه کنم ، دوست دارم از لذت حلالی که خدا بهمون هدیه داده استفاده کنم .

واقعا زندگی داره برام سخت میگذره ، دوست ندارم به خاطر این موضوع از همسرم که خیلی دوستش دارم جدا بشم ، نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی بمونه روی دلم ، تو رو خدا اگه راهی میدونید بهم بگید ، من میخوام یه رابطه سالم رو تجربه کنم ، خواهشا بهم کمک کنید

 

مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی آقایان (۱۲ مطلب مشابه)