سلام دوستای خوبم

یه سوال دارم از آقایون سایت که فکر میکنن به بلوغ رسیدن برای انتخاب و ازدواج ...

اگر دختری رو همه جوره پسند کرده باشین ولی در یک لحظه و کاملا غیرمنتظره بهتون بگه قبلا ازدواج کرده، چی کار میکنید؟

سه سال پیش تو محیط کار ( محیط کاریمون گسترده ست و مثلا اداره یا شرکت نیست ) از دختری خوشم اومد، اون موقع شرایط مطرح کردن نداشتم، اولین دختریه که بهش علاقمند شدم ۲۷ سالمه، نجیب و باحیای فوق العاده، متین و البته زیبا و محجبه.

پیش خودم فکر میکردم مگه همچین دختری رو به من میدن، یک سال با خودم جنگیدم تا بالاخره گفنم برم سربازی تا از سرم بره، تو مدت سربازی یک بارم ندیدمش اما حسم تغییر نکرد سر نماز از خدا میخواستم تا جور شدن شرایطم ازدواج نکنه، رفتم سفر کربلا و دلم روشن شد که دلمو بزنم به دریا و بگم، میدونستم و میفهمیدم که خیلی خواستگارای بهتر از من دارن تو محل کار...

بالاخره با تمام درداسرا و داستان هایی که تو حوصله اینجا نیست مطرح کردم، ایشون گفتن مساله ای هست که ممکن نیست همچین وصلتی، خیلی اصرار کردم گفتن بالاخره، شوکه شدم اصلا بهشون نمیومد، یه دختر فعال و سرزنده باورم نمیشد... از اونجایی که هیچ تجربه ای در ارتباط با خانوما نداشتم بی مقدمه گفتم نه من نمیتونم و خداحافظی کردم.

بعد مدتی دیدم نمیتونم تحمل کنم مشورت گرفتم بهم گفتن اگر با ازدواج قبلش کنار اومدی برو، رفتم جلو عذرخواهی کردم و ایشونم پذیرفتن و حس کردم ایشونم به من تمایل دارن اما مادرم مخالفت کردن و من اینو انتقال دادم و ایشون گفتن توضیح ندین و خداحافظی کردن اما نمیتونم فراموشش کنم.

یکی از خانومای همکارشونو که خیلی موجه هستن و ارتباط خوبی با ایشون دارن رو واسطه کردم که بهم زمان بدن مادرمو راضی کنم اما این واسطه گفت ایشون خواستگار دارن و دارن بهشون فکر میکنن من اصرار کردم و مطرح کردن ایشونم گفته بودن خیلی دلخورن بابت عکس العمل های نسنجیده بنده ...

حالا بنده به بهانه کار به ایشون پیام دادم و قراره یه کار مشترک کنیم ایشون خیلی مودبانه پذیرفتن و توی صفحات مجازی حس میکنم شاید این زمانو دادن بهم...

من چیکار کنم مادرم راضی بشه؟ ‌

و اینکه بعدا چیا ممکنه آزارمون میده؟ حرفای فامیل یا ذهنیت خود بنده در خصوص رابطه جنسی ایشون ؟ من خیلی شیفته ایشون شدم... شما جای من بودین چیکار میکردین؟ راستی ایشونم ۲۵ سالشونه...

من پسر آخر خانوادم و دو تا برادر بزرگترمم مجردن هنوز ...

دوستان التماس دعا


مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)