سلام

من عاشق بوی خوبم ...
از وقتی فهمیدم خانوما نباید عطر بزنن جلوی نامحرم، دیگه اینکارو نکردم اما الان در آستانه نامزدی هستم و دلم میخواد برای نامزدم عطر بزنم اما نه از این عطر معمولیا... از این عطر باحالا...

از دوستام شنیدم و توی بعضی فیلما دیدم که بعضیا از عطرای محرک جنسی استفاده میکنن، خیلی خیلی دلم میخواد از این عطرا بخرم اما دو تا مساله است.

۱_ نمیدونم اسم و رسم این عطرا چیه و باید برم بگم دقیقا چی میخوام، اگه میشه چندتا از این عطرا بهم معرفی کنید که البته شیرین نباشه...
۲_ یه مساله دیگه هم اینه که خجالت میکشم برم مغازه اسم اینجور عطرارو که شما قراره معرفی کنینرو بگم و بخرم، به نظرتون چی کنم؟! طرف ممکنه هزار جور فکر کنه ...
ممنون میشم راهنماییم کنین


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟