سلام

من دو تا زن داداش دارم میونم هم باهاشون خیلی خوب البته مادر و پدرم و خواهرم به خصوص با این بزرگه خیلی مشکل دارند ولی من قاطی این قضایا باهاش نشدم و روابطم باهاش عادی بود در عین حال که می دونم یه مقدار مورد داره که به نظر من همه ادمها نقاط ضعف و در کنار نقاط قوت دارند.

دو هفته پیش زنگ زدم بهش، گفت دو روز پیش شوهر من که مسافرت بود زنگ زده به زن داداش من و سراغ من و گرفته ( من و شوهرم یه مشکل سطحی باهم داشتیم من اون روز جواب تلفنش رو نمی دادم ) البته شوهر من شماره تمام فامیل های منو داره به زن داداشم گفتم چرا زنگ زده به تو ؟!

شماره موبایل تو رو از کجا گرفته ؟ دو روز پیش زنگ زده بهت چرا خودت به من زنگ نزدی بگی ؟ تا الان که من اتفاقی بهت زنگ زدم ؟ خلاصه جواب های بی ربط داد. من هم گذشتم.

از شوهرم پرسیدم تو شماره زن داداشم و از کجا پیدا کردی ؟ تا حالا چند بار باهاش حرف زدی ؟ اون هم جواب های قانع کننده نداد .

دیشب داشتم از موبایل شوهرم برای خودم sms می فرستادم یه لحظه یاد اون قضیه اوفتادم از رو کنجکاوی رفتم سراغ شماره زن داداشم دیدم شمارش توی گوشی همسرم اینطور هست +989...  یعنی اول زن داداشم به موبایل شوهرم زنگ زده و اون شمارش رو ذخیره کرده ، لازم بذکر زن داداشم یه کوچولو سابقه شیشه خورده های اینطوری از قبل داره.

و همینطور شوهرم که دو بار ارتباطش با یه زن غریبه فهمیدم و معذرت خواهی و منت کشی و .... و ادامه ندادم . حالا اگه خدا نکرده شما جای من بودید چطور برخورد می کردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)