با سلام و خسته نباشید
من دختری 27 ساله هستم که توی یه شرکت مهندسی کار می کنم. از نظر تحصیلات خانواده و ظاهر و حتی موقعیت در جایگاه کاملا مناسبی قرار دارم. پسرهای زیادی هم تمایل به برقراری ارتباط با من هستند و 4 سال با یک پسر 26 ساله دوست بودم که در نهایت پیشنهاد ازدواج داد و من قبول نکردم.
ولی توی محیط کار با پسر مدیر عامل که 30 ساله هست و یک ساله که با زنش از تحصیل در خارج برگشته و توی همین شرکت کار می کنه برخورد کردم. چون پسر بسیار خوش رویی هست در ابتدا رابطه همکاری بینمون خیلی دوستانه و صمیمی بود.
ولی کم کم این آقا شروع کرد به زیاد کردن رابطه و ابراز علاقه بیش از حدو رابطه ما شکلش کم کم تغییر کرد. باید بگم من از همون ابتدا از این آقا خوشم می اومد ولی هیچ وقت به برقراری یه ارتباط عاطفی باهاش فکر نمی کردم.

بعد از یه مدت که صمیمی تر شدیم از مشکلاتش به من گفت و اینکه زنشو دوست نداره و زنش بهش بد کرده و نمی تونه باهاش زندگی کنه و گفت که می خواد با من باشه. من در ابتذا این رابطه اصلا واسم جدی نبود ولی با اصرار این آقا که الان 8 ماه از رابطم باهاش می گذره الان خیلی احساسم بهش زیاد شده و علاقم بیشتر شده.
این آقا میگه جدا میشه.البته رابطه ما توش کشمکش زیاد بوده .به خاطر اینکه من خیلی عذاب می کشم و بحث و جدل زیاد می کنم. ولی تو این 8 ماه بهانه های مختلفی آورده که برای زمینه سازی جدایی چه کارهایی میکنه .
مثلا بسیار سرد و بد با همسرش برخورد میکرد که اونم از این وضع خسته بشه ولی همین 2 ماه قبل زنش شک کرد که ای آقا با کسی رابطه داره و بخاطر اینکه آبرو ریزی نشه این آقا مجبور شد یکم رفتاراشو با زنش بهتر کنه که موضوع ارتباطش با من علنی نشه.
ولی توی این 2 ماه به من دروغ میگه که هنوز روابط سردی داره و وقتی من چند بار متوجه شدم گفت به خاطر اینکه من ناراحت نشم. تا حالا چندین بارم هست که خواستم ازش جدا بشم. ولی این آقا هر دفعه با گریه و زاری که بدون من نمی تونه برگشت. برای خود منم سخته چون از اینکه این رابطه به اینجا رسید ناراحتم و نه راه پس دارم و نه راه پیش…
اصلا نمی دونم چه جوری من شکل دوستی ساده ای که با این آقا داشتم به همچین رابطه عشقی رسید. خیلی سردرگمم…
این آقا میگه جدا میشه و به خاطر تماس ها و اس ام اس های زنش برای اینکه به گفته خودش منو ناراحت نکنه دروغ هم گفته…
خواهش می کنم کمک کنید بهم …

مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)