سلام دوستان
مشکلی برام پیش اومده که شاید تکراری باشه ولی برای من مهمه نظر شمارو هم بدونم. موضوع اینه که یکی از همکلاسی های بنده به شدت به من علاقه مند شدن (من پسرم) و از من درخواست ازدواج کردن اول بگم من ادمی نیستم که فردا تو سرش بزنم بخاطر این و یا چیزای دیگه خودمو میشناسم جنبشو داشتم که ایشون این کارو کردن.
سوال من اینه که ایشون از همه نظر فوق العاده هستن ...از قیافه و خانواده و شعور و ... ولی یه مشکل کوچیک هست این که من الان رفتم خواستگاری رسمی از خانوادشون و تا الان دو بار توی جلسه خواستگاری همو دیدیم... از نزدیک و با مانتو ... .
متاسفانه الان متوجه شدم که ایشون سینه های خیلی کوچکی دارند و باسنشون هم خیلی خیلی بزرگه و ران هاشونم همینطور (ببخشید که رک گفتم) و من هرگز توی فانتزی های خودم همیچین چیزی رو نداشتم و کاملا برعکس فانتزی های منه
الان این مسئله برام پیش اومده که من باید چکار کنم اخه همه چیشون خیلی خیلی خوبه حتی قیافشون عالیه ولی این مشکلات بد جوری منو دو دل کرده ... حتی دلم میخواست بگم ما به درد هم نمیخوریم (به یه بهونه دیگه) و تموم کنم ولی ایشون مثل این که خیلی به من علاقه دارند و نشد... دختر خیلی با محبت و احساسی هم هست...
حالا به نظرتون من باید چکار کنم؟ ادامه بدم و مهم نیست؟ یا تمومش کنم ؟ اگر باید تموم کنم چطوری که اون صدمه نبینه؟

در ضمن اینم بگم تا الان هیچ دوست دختری نداشتم یه وقت فکر نکنید دارم مقایسه میکنم.

مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)