سلام به همگی خانواده برتری های عزیز
تو یه دو راهی گیر کردم ،در واقع بین گفتن یا نگفتن یک حرف به همسرم. به راهنمایی ها تون احتیاج دارم خصوصا آقایون و افراد با تجربه و فهیم این وبلاگ.
موضوع اینه من و همسر عزیزم داریم سعی میکنیم با چنگ و دندون و وام و قرض و اینها بتونیم یه خونه نقلی بخریم ان شاءالله. خانواده منم میخوان یه مبلغی بهمون بدن اما همسرم بهم میگه چون قرض زیاده این مبلغو نمیتونیم برگردونیم پس نگیریم یا کم بگیریم که بتونیم برگردونیم.
خانوادمم به من گفتن لازم به برگردوندنش نیست در صورتیکه اندازه اون مبلغ که مثلا در حد یک دانگ میشه شوهرم به نام من بزنه! راستش منم تا حالا نتونستم اینو به شوهرم بگم. خیلی دوستش دارم و میترسم با گفتن این حرف رابطمون خدشه دار بشه، به غرور مردونش بر بخوره یا نظرش در مورد شخصیت من عوض شه و فکر کنه دنبال مال و منالم در صورتیکه اصلا اینطور نیست.
این مبلغ کمک میکنه به شوهرم فشار نیاد اما من دلشو ندارم بگم شرط خانوادم به نام زدن اون یه دانگ لعنتیه!
حالا به نظر شما چکار کنم؟ بگم یا نه ؟ چی درسته ؟ شما جای همسرم بودید چه واکنشی میدادید ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)