خواهر و برادر بزرگتر مجرد آیا مانع ازدواج هستند ؟
می تونه باشه می تونه نباشه . برای خواهر خواستگار اومده ، ولی خداوکیلی داریم می بینیم هیچ کدومشون به درد نمی خورن . برادر دنبال ازدواج هست ولی تا حالا مورد مناسبی به تورش نخورده . هر دو دارن تلاش می کنن که ازدواج کنند . لطفا برای چنین برادران و خواهران بزرگتری صبر کنید . عجله نکنید .  چون اگه کوچتره ازدواج کنه ، میشه مانع ازدواج بزرگتره .
وقتی برای خواهر بزرگتر خواستگار میاد یا پسر بزرگتر میره برای خواستگاری ، یکی از سوالاتی که پیش میاد اینه که چه جوری شده که کوچیکه ازدواج کرده این مونده ؟!‌نکنه یه ایرادی داره ؟! اون وقت تو که کوچکتری میشی مانع برای ازدواج بزرگتره . اگه خواهر و برادر بزرگتر سر ناسازگاری ندارند و واقعا مورد مناسبی برای ازدواج ندارند ، صبر کن .
ولی یه موقع هست که خواهر بزرگتر زیادی لوس تشریف داره ! زیادی پر توقع هستش . بهترین خواستگار داره میاد بی خود و بی جهت رد می کنه . داداشه بی خودی انتظارش تا فلک رفته بالا . من یه دختر می خوام کمر فلان ، چشم فلان و ... ! حالا چنین کسی رو کجا بریم بسازیم بدیم به این ؟! یه موقع هست که توقع بی خود داره . در این صورت خواهر و برادر بزرگتر رو ول کن ! برو ازدواج کن . چون هر چی به اینا میگی چرا ازدواج نمی کنی ؟ میگه نمی خوام ! نمی تونم ! به درد نمی خورن !  اینا تا آخر عمر غر می زنن . ولشون کن . 
سوال : خواهر و برادر من منطقی هستند ولی سن ازدواج من داره بالا میره . چه کار کنم ؟ خواهرم 35 سالشه هنوز ازدواج نکرده . پر توقع هم نبوده ولی مورد مناسب نصیبش نشده . حالا من شدم 28ساله . منم مثل اون بشم 35 ؟
نه دیگه ، اگه سن خودت داره میره بالا ، حتی اگه خواهر و برادر بهانه گیر نیستند . لطفا ازدواج کن .  مامان باباها هم یه نکته رو یادشون باشه . این کتری هایی که توی هیئت ها میذارن دیدید ؟ 2 روز طول میشکه تا قل قل کنه ! از بس پر میشه . کتری کوچیک های تو خونه چند دقیقه طول میکشه تا جوش بیاد . بچه هایی که بزرگ شدن و سنشون رفته بالا ، مثل اون کتری هیئت می مونن . راحت نشسته ، کوچیکه داره بال بال می زنه !!! کوچیکه قل قل می کنه مامان بابا میگن صبر کن تا بزرگه قل قل کنه   !

تایپ شده از روی سخنرانی دکتر فرهنگ با ویرایش


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)