سلام

احتمالا شما هم ماجرای جشن حافظ و تیتر روزنامه یا لثارات را شنیده اید . به طور خلاصه 2 مرداد امسال مراسم جشن حافظ که مربوط به بازیگران است برگزار شد. در این مراسم که بیشتر به یک شو لباس شبیه بود بازیگران با پوشش های بد حجاب حاضر شدند که روزنامه یا لثارات با درج تصاویر اینان و متن  د ی و ث کیست به این موضوع اعتراض توهین امیزی کرد.

راستش برای خود موضوع مطلب نمیخواستم بنویسم ولی چیزی که باعث شد این متن را بنویسم واکنش های تند و گاها نابخردانه بعضی بازیگران است. حرفهایم را به صورت نکته بندی می نویسم :

1- کار روزنامه یا لثارات کار درستی نبود و هیچ ادم مذهبی از ان دفاع نمی کند .

2- با این وجود اصل موضوع یعنی بد حجابی بازیگران را فراموش نمی کنیم.  و رعایت حجاب برای بازیگران امری لازم است

3- بازیگران که با حمایت مردم معروف و مشهور شده اند. متاسفانه در خیلی از ان ها این شهرت باعث ایجاد کبر و غرور بی دلیل در انان شده است.  نوع متن ها انان در فضای مجازی درستی این سخن را نشان می دهد.

4- یکی از بازیگران ( روشنک عجمیان) در پاسخ به این اقدام نشریه در اقدامی عجیب متنی را منتشر کرد که در قسمت هایی از آن به مردم توهین شده است. عنوان این متن این گونه بود  « مواردی که مردم بهتر است رعایت کنند»

در قسمتی ان نوشته رانندگان به جای نگاه به پای دختران سرعت سنج خود را ببیند که از سرعت قانونی تجاوز نکنند .

آیا این سخن توهین به قشر زحمت کش رانندگان نیست . که این بازیگر ... این چنین به آنان توهین کرده است.

5- بعضی بازیگران گفتند به جای فیش حقوقی و ... به این چیزا گیر دادید

ظاهرا این بازبگران خودشان نمی دانند که یکی از متهمین دریافتی های کلان خودشان هستند. انگار پولی که انان از بیت مال میگیرند حلال است.

خودشان فراموش کرده اند که اکثرشان با رابطه  وارد سینما شده اند. یا فراموش کرده اند بازیگرانی کم کار  که دلیل کم کاری خود را تن ندادن به فساد اخلاقی موجود در سینما ذکر کرده اند .

"پسر 52 "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)