سلام

من توی زندگیم به بن بست رسیدم نمیخوام بگم چی شده و چطوری و چرا فقط میتونم بگم مدت زیادی نماز خوندم و دعا کردم حالا میدونم چرا دعام مستجاب نشد به خاطر اینکه دل شکوندم ( در حد اینکه اشک طرف در اومده ) و یا خ.ا. کردم ولی نمیدونم چرا موقع دعا و نماز این چیزا یادم نمیاد؟ و برای حاجتم خیلی وقت کمی دارم و چیزی شبیه معجزه میتونه کمکم کنه .

الان به حدی پشیمون شدم که روزی هزار بار به خدا میگم غلط کردم از دل اون هم در اوردم و قول دادم اگه حاجتم خدا بده بیشتر از این هم جبران میکنم یعنی توبه هم کردم .

اما جایی دیدم یکی داشت میگفت کسی که گناه میکنه بعد مشکلی براش پیش میاد و تازه یاد خدا و گناهش میفته و اون موقع توبه میکنه خدا هم ببخشتش حاجتش خیلی دیر براورده میشه یا اصلا نمیشه .

منظورش اینه یه عمر گناه کردی حالا که به بن بست رسیدی میری در خونش ؟ یه جا هم خوندم بار گناهانتان باعث میشه صداتون به خدا نرسه .

اما واقعا پشیمونم میگم ای کاش برمیشگتم به گذشته و جبران میکردم و این حرفایی که بالا زدم خیلی روم تاثیر گذاشته و میگم خدا از من خوشش نمیاد و شاید حقمه ؟ و یه جا هم خوندم میگن خدا وقتی یه تصیمیم میگره کسی نمیتونه نظرش عوص کنه !
با همه این چیزا حتی سر سوزنی هم شده امید دارم . میخواستم راهنماییم کنید من چه دعایی کنم یا چه کاری کنم که خدا حاجت منو بده ؟ از تجربیات خودتون بگید
 آخه نمیدونم به چه شکل و یا کیفتی عمل کنم که نظرش عوض بشه اخه موضوع مرگ و زندگیه .. درسته دست خداس اما دارم نابود میشم همین الان هم دارم اینو مینوسم دارم گریه میکنم به حد جنون رسیدم طوری که دلم میخواد اسمون باز بشه و برم پیش خدا اول بگم غلط کردم به خاطر اشتباهاتم و حاحتم رو به زور هم که شده و با چنگ و دندون هم که شده ازش بگیرم یعنی تا این حد برام مهمه .

من دیگه به حدی رسیدم که کسی جز خدا نمیتونه کمکم کنه اما بعضی جا اینجور مطالبی که گفتم میخونم و یا میبینم بعضی ها نوشتن ما هر چی دعا کردیم خدا جوابمون رو نداد بدجور داغون میشم ..


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)