سلام و عرض ادب

خدا قوت

مشکل من به طور خلاصه به این صورت است که ؛

من و خانواده اهل نماز و روزه هستیم، به خواستگاری دختر خانمی رفتیم که در صحبت ها متوجه شدم با وجود خانواده اهل نماز و روزه ایشان کاهل در نماز هستند، و روزه نمیگیرند همچنین حجاب کاملا پوشیده ای نیز ندارند، حتی در صحبت به من گفتند ملاک خوب بودن انسانهاست و اگر فرد بی نمازی هم به خواستگاری بیایند که خوب باشند جواب ایشان مثبت است، البته من خودم شدید مذهبی نیستم یعنی نماز و روزه و واجبات برام مهمه ولی خیلی اهل مراسمات مذهبی و یا تیپ و قیافه امروزی دارم.

سوال من اینه که از کجا میشه متوجه شد،این فرد ممکنه عوض بشه یا علاقه مند به انجام این کارها داشته باشه، چطور اینو میتونم مطرح کنم که هم بهشون برنخوره و اگر امیدی بود متوجه بشم .

چون چیزی که من را دو دل کرده اینه که دختر خیلی مقیدی به اخلاق هستند،حتی با دوستاشون مجردی بیرون نمیرند، خیلی دلسوز هستند،خیلی با ادب صحبت میکنند،احترام زیادی به پدر و مادر و خانواده میذارند.

لطفا منو راهنمایی کنید تا تصمیم اشتباهی نگیرم، راستش هم یه جورایی حس خوبی به ایشون دارم   ،حس میکنم اگر اخلاق خوب داشته باشند و فقط مشکل همین نا آگاهی داشته باشند شاید تبدیل به دخترهای خیلی خوبی بشند، نمی دونم شاید زیادی خیالی فکر میکنم ممنون میشم، کمک کنید دوست دارم اگر تجربه مشابهی در متاهل ها وجود داشته باشه که بتونه به من کمک کنه اطلاعاتی در اختیار من قرار دهند.

با تشکر

ایا این ازدواج صلاح است، بسیار به کمک شما نیازمند هستم

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)