سلام
پست " این حق شوهرم بوده که قبل از ازدواج هر کاری میخواست بکنه ؟ " رو که خوندم دیدم بهتره که یه سری سؤالات رو مطرح کنم برا اینکه هم خودم بتونم بیشتر بررسی کنم و به جواب بهتری برسم و هم اینکه بقیه افراد هم بیشتر در موردش فکر کنم و هر کی بتونه به نتیجه و جمع بندی واضح و خوبی برسه.

اما سؤالاتی که برام پیش اومده:

1. اگه قبل از اینکه یه پسر و دختر یا یه زن و مرد با هم آشنا بشن ( در هر سنّی، باکره یا مطلقه و غیره ) آیا رابطه قبلی لزوماً خیانت یا یک چیز بدی به حساب میاد؟

2. آیا در صورتی که قبلاً با کسی رابطه داشتیم و تموم شده (حالا به هر دلیلی، یا جدایی و طلاق، و یا جور نشدن شرایط برای ازدواج) آیا بهتره وقتی وارد رابطه جدید میشیم، به طرف صاف و صادقانه بگیم که قبلاً در یک رابطه بودیم و تموم شده، یا اینکه دیگه همه چی تموم شده و نیازی نمی بینیم که طرف مقابل بدونه؟

اگه بگیم، چی پیش میاد و اگه نگیم چی؟ واکنش مردها و زن ها در مقابل هر کدوم از این گزینه ها به چه شکل خواهد بود؟

و هم چنین آیا وقتی یک رابطه تموم بشه کامل، آیا بُعد احساسی قضیه بعدها مشکل ساز نمیشه؟ و چه راهکارهایی داره؟

3. آیا اینکه قبل از آشنایی و ازدواج، یکی از طرفین یا هردوشون مرتکب خود ارضایی شده باشه ( که معمولاً هم شامل هر دو طرف میشه) آیا این هم خیانت محسوب میشه؟ آیا اینکه طرف در اوج جوانی و نیاز جنسی به دلیل اینکه شرایط ازدواج و رابطه واقعی براش فراهم نبوده، به این شکل خودش و تخلیه کرده ( و اون هم با تصور شخص یا اشخاصی دیگه در ذهن و فانتزی هاش) از نظر شما خیانت نیست؟ و با وجود اینکه گفته شده گناهه و جدای از این موضوع، اصلاً شیوه ی کاملی هم برای رفع نیاز جنسی نیست، و واقعاً کمتر کسی در دنیا پیدا میشه که اون رو تجربه نکرده باشه ( فرقی هم نداره مرد یا زن، هر چند شاید مردها کمی بیشتر ) حتی در بین حیوانات هم دیده شده که اگه به جفت دسترسی پیدا نکنن خود ارضایی می کنن چون به هر حال نیاز جنسی و غریزه شرایط و امکانات حالیش نیست :)

اصلاً به نظر شما چه فرقی بین خود ارضایی با تصور کردن یه شخص دیگه، و رابطه داشتن با یک شخص دیگه قبل از آشنایی با شما (با فرض اینکه که دیگه تموم شده باشه اون رابطه قبلی ) وجود داره؟

4. شما اگه همسرتون بهتون بگه یا یه جوری متوجه بشین که قبل از آشنایی و ازدواج، خودارضایی می کرده ( و فقط خود ارضایی، نه چیز دیگه ) آیا در موردش قضاوت منفی خواهید داشت؟ اگه آقا هستین چه نظری دارین؟ و اگه خانم هستین چه نظری؟ (و باز هم لطفاً این رو در نظر بگیرین که آمار میگه بیش از 90 درصد افراد دنیا حداقل یک بار یا بیشتر تجربه خود ارضایی رو داشتن) آیا احساس می کنید بعد از ازدواج همسرتون باز هم احتمالش هست که به طرف خود ارضایی کشیده بشه؟ چرا؟

5. اگه همسر و یارتون رو دوست دارین، چقدر روش احساس مالکیت دارین؟ و اصلاً چه قدر باید احساس مالکیت داشت؟ و چه راه هایی رو پیشنهاد می کنید و لازم می دونید برای جلوگیری از خیانت؟

به امید اینکه این سؤالات شروعی باشه برای بحث های پربار، غنی و آموزنده برا هممون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)