سلام
یه دختر ۲۲ ساله مجرد هستم که مدخوله نیستم نه سال پیش اولین خودارضایی انجام دادم البته بگم که نه سال دائم نه یه مقطعی انجام نمیدادم درست یادم نیست کی و چقدر فاصله داشت به تازگی متوجه صفر شدن میل جنسم علی رقم میل خودم شدم تا حدی که از پسر ها متنفر شدم و احساس میکردم دیگران متوجه راز من میشن منظورم پسرا .
حالا با توجه به این شرایط برام چند تا مسئله ایجاد نگرانی کرده البته قبلش لازم که بگم ۱۹ سال داشتم که به پزشگ زنان مراجعه کردم و تعدادی قرص مصرف کردم که میتونم بگم از ۱۰۰ شاید ۵۰ درصد مفید به اثر بود و یک سال و نیم استفاده کردم و به خاطر سنم قرص ها قطع شد میزان lh بنده ۲۳ بود که فوق العاده بالا بود و باید زیر پنج می بود درست خاطرم نیست آخرین آزمایشم lh  چند بود
مسیله های نگران کننده من و امثال من ایناست :
۱: میل جنسی از بین رفته برمیگرده ؟ رو آیندم تاثیر نمیذاره ؟ الان از پسرها متنفر نیستم و گاهی تو موقعیت های متفاوت تحریک میشم .
۲ : مصرف این قرص ها رو باید به همسر آیندم بگم ؟
۳ : اگر مصرف قرص ها رو بهشون بگم شک نمی کنند که تو تا حالا چیکار میکردی ؟
۴ : اگر میل جنسیم برگرده و من بیشتر از اون درخواست بدم شک نمیکنند که تو با این میل جنسیت تا ۲۰ خورده ای سالگی چه جوری زندگی کردی ؟

۵ : چقدر درخواست جنسی از طرف خانم برای آقایون نرماله ؟ چقدر باشه شما شک می کنید ؟
۶ : دکتر زنان متوجه خودارضایی دختر میشه ؟
۷ : خودارضایی همسرتون براتون مهمه ؟
یعنی اگر با دختری با شرایط من بر بخورید باز هم خواستگاریش می رید یا بی خیال میشید ؟
کلا چه آینده ای برای کسانی مثل من پیش بینی می کنید ؟
۸ : اگر یه روزی متوجه بشید همسرتون قرص کاهش میل جسی  مصرف میکرده و خودارضایی داشته پنهون کاری کرده چه واکنشی نشون میدید ؟

لطفا خواهران و برادران از تجربه ها و دیده هاتون برام بگید ممنون
مرسی که خوندید 

مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)