سلام خدمت همه عزیزان

من در این سایت درباره صیغه مردان و هوو شدن وهوو گرفتن مطالب زیادی خوندم زیاد تکرار میشه چون مسله ساده ای نیست هر چی هم روش بحث بشه نتیجه آنچنانی بدست نمیاد فقط هر کسی نظر خودشو میگه و متاسفانه این وسط عده ای قضاوت زشتی نسبت به چنین افرادی(هوو) دارن در حالیکه نمیدونند بازی سرنوشت ممکن هست جواب قضاوتشون رو بده .

دخترم و هنوز مجرد هستم لیسانس دارم و به شدت مخالف هوو هستم چون اون زندگی مشترک کیفیت خودشو کاملا از دست میده و در دوره ای داریم زندگی می کنیم که جدای از عقیده خودمون جامعه و اطرافیان هم چنین مسله ای رو قبول ندارن بعنوان یک جنس مونث قبول ندارم ولی قضاوتی هم درباره کسانیکه هوو دارن یا هوو شدن نخواهم کرد قضاوت بی اساس با مخالف بودن فرق داره نباید زن دوم و هوو شدن رو قضاوت کنیم.

چه در نظرات سایت و چه در بین مردم جامعه این قضاوتها رو دیدم یک نمونه اش اینه که میگن فلانی زندگی زن دیگه ای رو خراب کرد در حالیکه بعضی از زندگیا لازم نیست کسی توش بیاد خودش خراب هست یا مردی که درونش هوس داره کارشو هر جوری باشه میکنه یا زن اول زیر بار داشتن هوو میره میگن فلانی ضعیف و حقیر هست درحالیکه با دو بچه کجا بره ؟

من اخیرا تقریبا یک ماه قبل داستان زندگی واقعی دو زن (مهتاب و ریحانه) رو خوندم واقعا شوکه شدم چطور امکان داره که در این دوره چنین بشه که در پایتخت ایران زندگی کنند تحصیلکرده و کارمند و کاملا مخالف هوو باشن ولی میگم وقتی این داستان ناراحت کننده و در عین حال عجیب رو خوندم با خودم فکر کردم کار سرنوشت بود شاید قضاوت بدی داشتن یا اشتباهی کردن که تاوانشون رو دادن دو تا زن موفق دستی دستی هوو هم شدن در حالیکه اصلا تحمل این مسئله رو نداشتن و ندارن گاهی تقصیر نیست گاهی واقعا به اونچه که قضاوت می کنیم پیش میاد و بقیه همش بهونه هست .

اونی که عاقله با هوو مخالفه ولی دلیل نمیشه که بگیم زن دوم خراب بوده یا زن اول بی عرضه بوده یا مشکلی داشته گاهی فقط یک اشتباه هم میتونه اونی که مخالف هووست تبدیل به یک هوو بشه مثل مهتاب امروز جامعه ما که زن مهربانی بود و به دوستش ریحانه گفت قبل از مرگت برای شوهرت زن نگیر درست نیست و زمانی که فهمید اون زن خودش هست به شدت ناراحت شد ولی ببینید خودش الان هوو دوستش هست کسی که مخالف هوو بوده و جواب مثبت بعدا او هم صد در صد اشتباه خودش بوده حتی اگر رضایت زن اول هم بوده باز او خطا کرده حالا نمیگم این موضوع به همه هووها مربوط میشه ولی منظورم اینه که همه اونایی که هوو شدن موافق نبودن .

بنده مخالف هوو هستم ولی هیچگاه چنین زنانی رو قضاوت نمیکنم و بیشتر معتقدم که مرد همسر خوبی باشه کافیست هیچ زنی نمیتونه زندگی کسی رو خراب کند این مردها هستند که زندگی زن و بچه شون رو ویران میکنند


مرتبط:

خانم ها، چرا برای رواج چند همسری تلاش می کنید؟

دختران و زنان مطلقه در چه صورتی حاضرند زن دوم بشوند؟

آقایون تحت چه شرایطی زن دوم ( همزمان ) میگیرید؟

چرا خدا در قرآن فرموده که مردها می تونن تا 4 زن بگیرن

قبول کردم خودم هووم رو انتخاب کنم ؟

بین مجرد موندن و هوو داشتن کدوم رو انتخاب می کنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)