با سلام
بنده پدر دختر 25 ساله ای هستم و درخواست کمک دارم از کسانی که تجربه دارند به خصوص دختر خانما و پدر و مادر ها .

اینم بگم دخترم تحصیلکرده در دانشگاه معتبر کشور الان هم فوق لسانس میخونن اما مشکلی که با دخترم دارم اختلاف سلیقه در پوشش لباس حالا نمیدانم چطوری بیان کنم .

در واقع میگه من میخوام  زندگی خودم را داشته باشم در جاهای که منع وجود ندارد بی حجاب باشم مثلا جلوی فامیل یا در عروسی البته اینم بگم دختر خیلی با وقار سر سنگین هستند و منم خیلی راضیم ولی به من میگه من اگر حجابم را رعایت میکنم فقط به احترام شما می باشد .

خلاصه نمیدانم چه باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)