سلام

سوالی دارم از خانم های وبلاگ٬ یه جور کار آماریه٬ لطفا پاسخ درست بدید نتیجه شو برای تحلیل میخوام.

با توجه به اینکه در دین اسلام مرد میتونه بیش از یک زن داشته باشه٬ در صورتی که مجبور باشید بین مجرد موندن و هوو داشتن (حالا چه زن اول باشید چه دوم) یکی رو انتخاب کنید٬ و البته همه چیز مرد ایده آل باشه یعنی آقا بتونه عدالت نسبی رو برقرار کنه٬ کدوم حالتو انتخاب میکردید؟ لطفا حدود سنتون هم در کنار نظرتون بگید.

پیشاپیش از این که نظر میذارید متشکرم.


-----------------

نکته :

لطفا فقط نظر نهایی تون رو بدید و از بحث های غیر آماری خودداری بفرمائید

مثال : 25 سالمه موافقم - 24 سالمه مخالفم


مرتبط:

خانم ها، چرا برای رواج چند همسری تلاش می کنید؟

دختران و زنان مطلقه در چه صورتی حاضرند زن دوم بشوند؟

آقایون تحت چه شرایطی زن دوم ( همزمان ) میگیرید؟

چرا خدا در قرآن فرموده که مردها می تونن تا 4 زن بگیرن

قبول کردم خودم هووم رو انتخاب کنم ؟

مخالف هوو هستم ولی چنین زنانی رو قضاوت نمیکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)