سلام

تقریبا ٣ ساله ازدواج کردم که حاصلش یه دختر چند ماه ست. زیر ٢٥ سال هستم . خدا رو شکر اِی از زندگیم راضیم. شوهرمم پسر خوب و زحمت کشیه.

پدر شوهرم یه خونه ٥ طبقه داره که ما هم تو یه واحدش زندگی میکنیم ادمای بدی نیستن به هر حال با هم میسازیم .

خیلی احساس خوشبختی میکردم تا این اواخر... اخه همسرم و برادرش با پدرشون کار میکنن البته قبلا دو تا مغازه داشتن که چون اجاره هاش سنگین بود و در نمیاورد و نیرو کم داشتن ( پدر شوهرم اکثرا خونس زیاد مغازه نمیره ) یکی از مغازه هارو جمع کردن.

مثل اینکه تو اون مدت بدهی بالا میارن که پدر شوهر از خدا بیخبر من میره یه مقدار نزول میگیره. اولاش خوب بود ولی کم کم که بدهی ها فشار اورد و پولای نزولی هم بیشتر شد اوضاع هر روز بدتر میشد...

الان دیگه کم اوردن... دااائم طلبکارا به گوشی همسرم و پدر شوهرم زنگ میزنن... امروز یکیشون اومده بود در مغازشون ابروریزی... با شوهرم دست به یقه شد... خیلی دلم واسه شوهرم سوخت چون پدر شوهرم که نشسته خونه بغل زنش ( همه تصمیم ها و پول نزولیا زیر سر پدرشوهرم بود شوهرم و برادرش بیشتر کارای مربوط به مغازه رو انجام میدادن) برادر شوهرمم که چند وقته خونس با سرمایه یکی دیگه کار بورس میکنه تو خونه اینترنتی، این وسط شوهر منه که داره صبح تا شب در مغازه جون میکنه خرج خونه باباشینا و ما رو میده.

این روزام که خرج خونه م بزور در میاره چه برسه به طلبکارا... راستی بدهیشونم هول و حوش ٥٠٠/٦٠٠ میلیونه.

هر چی به پدرشوهرم میگیم میگه انشاء الله درست میشه اخه مگه با دست رو دست گذاشتن درست میشه؟ دلش نمیاد خونه هارو بفروشه بدهی مردم رو بده، هر چیم به شوهرم میگم تو خودتو بکش کنار میگه نمیشه بابامه خونوادمن.

به جوراییم بهش حق میدم ولی خب منو این بچه م اینده میخوایم... دو ماه دیگه باید مغازه رو تخلیه کنن، شوهرم خیلی پشت کار داره ، تا حالا چند تا شغل عوض کرده که البته همشونم واسه باباش کار کرده، بهش میگم بیا خونه باباتو خالی کنیم بریم مستاجری توام کارتو جدا کن از بابات واسه خودت حتی شده مسافر کشی کن چون پول حلاله نزول قاطیش نیس برکت داره پیشرفت میکنیم .

میگه الان نمیتونم بابامو ول کنم... اخه باباشم که عین خیالش نیست، نمیدونم با این رویه ای که اینا در پیش گرفتن به کجا میرسیم.

شما جای من یا شوهرم باشید چیکار میکنید؟ بخدا خسته شدم انقدر فکر کردم ...
زندگی من براتون عبرت شه...هییییچ موقع سراغ نزول نرید که جنگ با خداست و کیه که تو جنگ با خدا پیروز شه!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)