سلام

دیدم خیلی از آقا پسر ها تو جامعه ی امروز، خیلی زندگی براشون سخته، از این جهت که می خوان پاک باشن، اما محیط و شهوت نمیذاره. برا همینم راهکار های بسیار مفیدی که بحمد الله خودم بهش رسیدم برای کنترل شهوت رو گفتم که بذارم.

بنده سنم حدود 20 هست و مجرد هستم، ولی بحمد الله نتیجه های عجیبی گرفتم. از جمله اینکه شهوت در بنده اختیاری هست! یعنی می تونم هر وقت خواستم از این حالت در بیام.

1- هر وقت احساس شهوت بهتون دست داد، هر وقت به دستشویی میرین، و هر وقت تو حمام هستین، حتما حتما حتما به محوطه ی زیر شکم از عانه (محوطه ی فوقانی آلت)، آلت، بیضه ها، و محوطه ی مخرج مدفوع تا آلت رو با آب سرد آب بزنید. انقدر آب بگیرین روش تا از سرما دردتون بیاد! هرگز از آب گرم برای شستشوی خودتون استفاهد نکنین.

2- هر وقت وارد خیابون یا جمع تحریک کننده ای میشین، سرتون رو از همون اول و قبل از اینکه نگاهتون بخوره به یه نفر دیگه، پایین بندازین.

3- مطلقا به نامحرم ها سلام نکنین و هرگز باهاشون هم کلام نشین، مگه اینکه اونا با شما کاری داشتن که در اون صورت اولا بهش نگاه نکنبن (سرتون پایین باشه و جوابش رو بدوین)، ثانیا بسیار مختصر و با هیبت جوابشون رو بدین. بذارین هرچی می خوان پیش خودشون در مورد شما بگن! اتفاقا بعد یه مدت براتون شخصیت میشه.

 من وقتی برادر بزرگم ازدواج کرد، اصلا به زن داداشم نگاه نکردم تا همین الان که حدود 6 سال میگذره. اون موقع ها صحبت من تو فامیل زن داداشم بود؛ وقتی برادر زادم (دختره) دنیا اومد، فامیلای زن داداشم بهش گفتن که علی (منو می گفتن!) بچه رو بغل میگیره، بوس می کنه؟!! زن داداشم گفت آآآآآآره بابا! اون حد و حدود نگه میداره؛ اینجوری نیست که برادر زادش رو بغل نگیره که!

پس نگران حرف مردم نباشین. اونا خوب فرق بین بی احترامی و حیا رو می فهمن. حتی اگه به ظاهر تیکه بندازن، اما پیش خودشون ارزش و احترام خاصی بهتون میدن.

4- این رو بدونین که ما هیچ قدرتی نداریم مگر از جانب خدا و از راه اهل بیت علیهم السلام. پس مهمممممممممممم ترین کاری که باید انجام بدین، توسل و توکله. از خدا بخواین، خداییش کمکتون میکنه. فقط از شما هم باید یه حرکتی صورت بگیره تا خدا کمبود های کارتون رو جبران کنه ان شاء الله

5- این مورد ممکنه یه کم خنده دار باشه، اما فوق العاده مهمه. اگه احیانا یه دختر بی حجاب رو دیدین، پیش خودتون تصور کنین که اگه من الان چشم برزخی داشتم اونو چه جوری میدیدم؟!!!

6- حتما به قبرستون برین. اگه شب باشه که چه بهتر! فکر کنین ببینین اونایی که زیبا ترین های عالَم بودن، الان کجان؟ چی براشون مونده؟ انصافا اونایی هم که به این ها دل بستن الان کجان؟ چی براشون مونده؟ آیا از اون زیبایی چیزی براشون مونده؟

7- با تجربه ثابت شده که نماز اول وقت به جماعت، و اهمیت دادن به اون، به شدت تو تعادل روحی افراد جوون تاثیر داره (اونایی که سنی ازشون گذشته تاثیرش خیلی کمتره، واسه همینم خیلی مذهبیای نماز خون مشکل دارن، اما عمدتا جوون های نمازخون آدمای از همه جهت پاکی هستن. یازم می گم، عمدتا نه همیشه). شما هم به این تعادل روحی و آرامش برای کنترل شهوت نیاز دارین. هر تیپی که دارین، به من ربطی نداره! هر چند تا دوست دختر هم که دارین، بازم به من ربطی نداره، اما نماز خون اول وقت بشین، ببینین تو زندگی تون چه معجزه هایی اتفاق می افته.

8- هییییییییییییییییچ وقت سعی نکنین شهوتتون رو از بین ببرین، یادتون باشه، شهوت یه نعمت الهیه.

9- اگه تو کلاستون مختلط هستین، آقایون، حتما رو صندلی های جلو بشینین. جلو تون خانمی نباشه.

10- به مادرتون بسپارین براتون دنبال یه دختر خوب، محجبه، با ایمان و با اخلاق باشه. خودتونم همین جور باشین. چون اگه یه همسر پاک میخواین، باید در درجه ی اول خودتون پاک باشین. پس همیشه اگه از خدا زن خوب می خواین، برا خودتون هم دعا کنین که خوب باشین.

11- هرگز تو ذهن خودتون یا پیش یه نفر دیگه از کمالات یک زن (غیر از شخصی که مادرتون برا ازدواج پیدا کرده!) تعریف نکین و احترام نذارین، مگه اینکه اون خانم سنش زیاد باشه یا در سن پیری مرده باشه.

من راستش از دنیای دخترونه - زنونه اطلاعات چندانی ندارم، واسه همینم از افرادی که اطلاع دارن خواهش می کنم اگه مطلبی در مورد خانم ها دارن، بذارن.

(توجه کنین که من گفتم از "افرادی" که اطلاع دارن خواهش می کنم، نگفتم از "دوستانی" که اطلاع دارن. چون اگه می گفتم "دوستان"، خانم ها هم "دوست" حساب میشدن، در صورتی که نمیخواستم اینطور یگم!

شاید مسخره ام کنین به خاطر این مدل دقت ها، ولی با همین کار ها الان بحمد الله تو 20 سالگی، شهوتم تو مشتم هست.

" علی "