سلام دوستان
من مدهاست که با خانواده برتر آشنا شدم . من از خوانندگان خاموشم البته تا جایی که نظراتم کمک کنه  کم و بیش نظر میگذارم .
من دختری زیر سی سال هستم و در رشته ی تحصیلی درس خوندم که بازار کار محدود و خیلی سخت داره از طرفی از خانواده ی اقتصادی متوسط و کارمندی و تحصیلکرده هستم و از لحاظ شخصیتی دختری هستم که هیچ وقت نتونستم براحتی خواسته ی مالی از خونوادم داشته باشم و تا جایی که تونستم حتی مقطعی و موقت با حقوق خیلی خیلی کم کار کردم و مایحتاجم رو تهیه کردم .
البته خانواده این طور نیست که اصلا خرجی ندن و یا نخوان بدن  خودم برام سخته بگیرم چون به هرحال شرایط اقتصادی مستاجری و اجاره های بالا هزینه های زندگی وجود داره .
سعی کردم همیشه قانع باشم و از لحاظ فردی دختری هستم که به کار در بیرون چه به لحاظ مالی و چه روحی نیازمندم اما متاسفانه نتونستم شغل مناسبی پیدا کنم و تصمیم گرفتم برای ورود به بازار کار رشته ی خودم که ازمون وروی سخت و پذیرش کم داره خودم رو اماده کنم .
اما مساله اینجاست که به جهت دور شدن از فضای درسی و دغدغه های فکری و مشکلاتی که دارم که موضوع صحبتم در اینجا نیست .

حوصله و تمرکز برای مطالعه  ام خیلی کم شده از طرفی امید به بازار کار هم با توجه به رشتم خیلی ناامیدکنندست از طرفی سنم بالا رفته و تا بحال چندین مورد خواستگاری یا پیشنهاد اشنایی که داشتم اصلا به لحاظ کفویتی فردی و خونوادگی نزدیک هم نبوده ایم .
البته ییشنهاد دوستی موردها برام ییش اومده اما من دختری هستم که هیچگاه اهل این دوستی ها نبودم و نیستم ادم خیلی مذهبی و یا محجبه و چادری نیستم اما حجاب و نماز و اهل بیت برام مهم و تا جایی که تونستم انجام و رعایت کردم و برای من موقعیت مناسب ازدواج و خواستگار وجود نداره چون من درجامعه نیستم به لحاظ درس و یا کار که دیده شوم و یا خانواده ای ندارم که چندان اهل رفت و امد خانوادگی باشیم و به جهت مشکلاتی که خیلی ها در زندگی دارن فرصت دیدار کمه و کلا خانواده و فامیل زیاد شلوغ و اهل رفت و امد زود زود و یا اینکه بستگان بخوان مورد خواستگاری معرفی کنن و یا دوست و اشنای خانوادگی برای معرفی نیست .
کلا تم خانوادگی و فامیل اهل معرفی برای ازدواج نیستند. و اینکه بخوام توی مساجد و مکان مذهبی خودم رو نشون بدم تا خواستگار پیدا کنم اصلا با شخصیتم و یا حجابم تناسب نداره چرا که من درسته بد حجاب نیستم اما چادری هم نیستم و اکثرا این خواستگاری ها از دختران محجبه میشه جدای از اون اصلا با شخصیتم تناسب نداره .
بنابراین ممنون میشم این گونه پیشنهاد رو ندین  از لحاظ اخلاقی هم اینطور که میگن مهربان و خونگرم مسئولیت پذیر و ارام و به اندازه و بجا شیطنت دارم .
در مجموع حال بلاتکلیفی دارم وحقیقتا از اینکه میبینم بازار کار و نبود شغل بالاخص برای اقا پسرها که واقعا بهشون حق میدم که نگران اینده شغلیشون باشن و یا اینکه میبینم سبک ازدواجا تغییر کرده و باید براحتی احساست رو با کسی شریک بشی و رابطه ی دوستی داشته باشی تا ازدواج کنی حالم رو بد کرده و اینکه میبینم از دوستان و یا بستگان نسبتا دور که خانم و باکمالات و با چهره های مناسب به همین دلیل نجابت و نبود خواستگار تا سن بالا هنوز ازدواج نکردن اذیتم میکنه  .
البته در پرانتز بگم من با اشنایی دختر و پسر در چهارچوب و اطلاع حداقل یکی دو تا از اعضای خانواده مشکل و یا مخالفتی ندارم اما اینکه بخوام بدون اینکه طرفم همسرم باشه احساسم و یا زنیتم رو براش بذارم و اینکه ایا اخرش به ازدواج ختم بشه یا نشه برام غیر قابل قبوله .
چرا که هم دختر خیلی احساساتی هستم و میدونم که ضربه میخورم و هم اینکه میخوام خاص هایم و عشق ورزیم و جذابیت های زنانه ام تنها برای یک مرد و اون هم همسرم باشه و با چهارچوب اخلاقی و اعتقادیم منافات داره .
امیدوارم شما دوستان برای دل گرمی و راهنمایی که چه کنم تا این حال بد و یا بلاتکلیفی در امر کار و ازدواج برام حل بشه کمکم کنین.
حسن عاقبت رو برای همتون خواهانم.


مرتبط با سردرگمی و بلاتکلیفی:

دختری 25 ساله هستم که تکلیفم با خودم معلوم نیست

هیچ وقت انقدر بلاتکلیف نبودم

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

میخوام برای آخرین بار تکلیفم با خودم مشخص شه

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

یه راهکار مناسب بدید تا از بلاتکلیفی در بیام

تکلیف دختری که در یه خونواده پرتشنج زندگی میکنه چیه؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در سردرگم ترین حالت زندگی ام هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)