نمیدونم چی بگم و از کجا شروع کنم
الان پسری هستم 25 ساله . چندین ساله که خودارضایی میکنم و از حدود یازده سالگی از همون اولا تقریبا زود انزال بودمو خیلی خیلی داغ بودم و فشار زیادی روم بوده همیشه و گاهی هر روز انجامش میدادم و چند بار ترک کردم اما برا همیشه نبوده.
دنبال ترک نمیدونم باشم یا نه .از سن 17 سالگی که دانشگاه قبول شدم و خونه مجردی داشتم تا الان که 25 سالمه خونه داشتم و از خانواده دور بودم متاسفانه خیلی خیلی خودمو داغون کردم گاهی. همیشه تقریبا لاغر بودم حدود 55 کیلو که خیلی خیلی نوسان داشتم شده این چند سال که حتی بیست کیلو کم کردمو رفتم رو سی و خوردی که هیچکسی باورش نمیشه اما رسیدن به 45 کیلو برا من خیلی راحته و همیشه نوسان ده کیلو داشتم.
مشکلات زیادی بوده برام که باعثش شده. مشکلات پولی و غذایی و... متاسفانه معدم شدیدا داغونه وخونریزی و ورم معده و... و مشکلات کلیه و سنگ و... اما تو هیچ شرایطی نتونستم از خودارضایی بزنم.
شده چندین روز و هفته در روز یه وعده غذایی و شاید دو روزی یه وعده غذایی خوردم اما با همون وجود شده هر روز تا نهایت سه روز خودارضایی داشتم. قبلا خیلی احساس پشیمونی میکردم و عذاب میکشیدم اما خیلی وقته برام هیچی مهم نیست و حتی شهوت هم ندارم اما خودمو عادت کردم خالی کنم بدون هیچ لذتی.

وقتی کیسه منی پر میشه فشاره زیادی بهم میاد وخیلی دستشویی میرم تند تند و شهوتم فوق العاده زیاد میشه و حتی محارم هم برام ... فقط خودمو خالی میکنم تا رها بشم باورتون نمیشه اما واقعا بدون لذت و فکر و ...
اینکارو میکنم و چندین بار دکتر رفتمو گفته هیچگونه مشکلی و عفونتی و پروستات و ... نیس فقط خیلی خیلی داغم و دست خودم نیس .
البته چند سالی اعتیاد داشتمو ترک کردم زمانی که اعتیاد داشتم تقریبا اصلا شهوت نداشتمو و شاید سه ماه گاهی خودارضایی نمیکردم و و در خواب احتلام نمیشدم اما وقتی هم خودارضایی یا احتلام میشدم خوده منی غلیظ بوده و خیلی خیلی سفت که بارها ترس داشتم که مشکلی برام پیش نیومده باشه یا حتی میشد که یه ماه جنب نمیشدم و فکر میکردم عقیم شدمو و به همین دلیل خودارضایی میکردم و میدیدم درسته همه چی.
اعتیاد خیلی مشکلات برام پیش اورد و الان خیلی خیلی سرد شدم که ترک کردم مواد رو و فقط اولا خیلی خیلی شهوت داشتم .
کلا دکترا میگن مشکلی نداری اما همه زندگیم ترس شده یکی به دادم برسه مشکل خودارضایی دارم سریع انزالی دارم مشکل سردی دارم که حتی اگه هیچی هم نباشه الکی خودارضایی میکنم.
گاهی حتی یه ماه شده حمام نرفتم تا خودارضایی نکنم و دچارش نشم اما تا حمام رفتم همون موقع اولین کار خودارضایی کردم.
انگار برام یه کاره عادی شده و جزیی از زندگیم مریضم و هزار مشکل اما نمیتونم مسایل دینی و هیچی هم تاثیری نداشته و اون موضوعات جای خود و اینم جای خود .
حتی زمانی که حمام میرم جمعه ها خودارضایی میکنم تا با غسل روز جمعه با هم بگیرم . یا اینکه زمان نماز و میبینم وقته وضو ندارم خودارضایی میکنم تا غسل جنابت کنم و وضو نگیرم .
شرایط ازدواج ندارم و کلا تا چند سال دیگه نمیتونم ازدواج کنم و حتی تا چندین سال دیگه بقیه این عمرمو چیکار کنم تا زمان ازدواج یا حتی بعدش .
اهل رابطه نامشروع هم نبودم و طرف هیچ دختر و زنی هم نمیرم و یکی از دلیل هایی هم که دوره اینکارا نمیرم همینه چون میدونم اگه سراغ این موضوعات برم دیگه الفاتحه.  بخاطره همینکه طرف جنس مخالف نرم تند تند خودمو ارضا میکنم تا حتی هوس هم نکنم . بدبخت ترین ادم روی زمینم...
کار نیست پول نیست کسی نیست کمکم کنه و دستمو بگیره مجبورم همه چیزامو در خودم بریزم هزار بار طرف خودکشی رفتم بخاطره همین موضوعات اما هیچکدوم صد درصد نبود فقط هر بار بیمارستان بهوش اومدم و بد و بدتر ابروم رفت .
زندگی از من یه ادم پوچ ساخته هزاران کار بلدم و خیلی تو کارم عالی هستم و رو هر کاری دست بذارم بیشترین پیشرفت و دارم اما کسی نیس دستمو بگیره و کمکم کنه و ساپورت مالی تا کاری راه بندازمو و...
پدرم وضع مالیش خوبه و چند تا خونه و زمین و... اما انگار من هیپچ جایی تو خانواده ندارم و هیچ اعتقادی بهم نیست مثال یکی از بهترین کافی شاپ زن های ایران و جنوب کشورم و چندین سال سابقه اما هیچکی بهم اعتقادی نداره . خودمم از زندگی افتادم و بدبختیامو سره خودم خالی میکنم که بدترینش همون خودارضاییه که تا موضوعی پیش میاد اینکارو میکنم . احساس میکنم دارم نابود میشم لااقل دعا کنین هر چه زودتر عمرم تموم بشه .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)