سلام
ببخشید من کنکورم رو دادم و درصد های احتمالیم رو در آوردم. مشاور میگه شانس قبولی توی همه ی شهر ها رو داری. ولی مامان من میگه فقط تبریز رو بزن. ( آخه به ما خیلی نزدیکه ).
میگه توی تهران یه سری اتفاقاتی می افته که ممکنه تو به بی راهه کشیده بشی و تو طوری بزرگ نشدی که تو این محیط دووم بیاری .
من واقعا این همه سال به عشق پزشکی شهید بهشتی خوندم. قبول این که نرم شهید بهشتی برام سخته. مامانم گفته ما خودمونم میایم تبریز ساکن میشیم که دیگه مشکل خوابگاه و اینا هم نداشته باشی.
حالا من ازتون می پرسم اینایی که مامانم میگه چقدر صادقه ؟ یعنی اگه من بیام تهران درس و اینا یادم میره ( میگه چون شهر خودمون کوچیکه خیلی چیزا توش لزوما رعایت می شه ولی تو تهران همه چیز رو خواهی دید وآزادی عمل هم که داری ممکنه هر کاری بکنی )
بعدش این که یه راهنمایی کلی در مورد جو دانشگاه و اینا بکنید ممنون می شم. آخه من کلا پاستوریزه بزرگ شدم و خیلی چیزا رو نمی دونم به خصوص این که دانشگاه دختر و پسر قاطیه و رفتارم باید چطوری باشه و اینا.
ممنون می شم کمکم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)