سلام خسته نباشید

بنده خانومی هستم مجرد و فرزند طلاق . یکی از اساتیدم پیشنهاد اشنایی دادن برای ازدواج که طی صحبت هایی که کردیم و شرط و شروط ها، موافقت کردیم، ضمن اینکه خانواده من باید اطلاع داشته باشن.

بعد از زمانی که برای اشناییمون گذشت، ایشون با خانوادشون مطرح کردن با وجود مخالفت ها یه جلسه خواستگاری انجام شد اما همچنان خانوادشون مخالفت کردن.  مخالفت های منطقی ای که بدلیل طلاق پدر و مادر من و اختلاف سنیمون بود.

متاسفانه علاقه شدیدی تو این چند سال بهم پیدا کردیم. ولی الان دنبال راه حل منطقی و عاقلانه هستم. ایشون چون میگن نمیتونن خانوادشون رو راضی کنن،پیشنهاد میکنن که یا اصلا ازدواج نکنیم  یا با وجود همه اتفاقات اگر ازدواج کردیم با هم در ارتباط باشیم چون به گفته ی خودشون بدون من نمیتونه!

که من موافق نیستم و ادامه رابطه ای که بلاتکلیفی و شک بهمراه داره، بنظرم قابل تحمل نیست دیگه. ( شک، بمعنی اینکه ،اگه ایشون انقدر که مدعی عاشق بودن هستن پس چرا نمیتونن خانوادشون رو راضی کنن و ...)

از نظر شناخت و انتخاب هم، هر دو به گفته ی خودمون، مصمم هستیم و انتخاب و تصمیمون همدیگه هستش!

_ راهی هست خانودشون راضی بشن یا نه؟

_ اگر صلاح به جدایی هستش، چجور واقعا میشه همچین علاقه ای رو سرکوب کرد و فراموش کرد؟

_ طلاق پدرو مادرم تا کی باید باعث تحقیر و شکسته شدن من بشه؟ طلاق هر چقدر هم بد، میتونه گاهی راه حل مناسبی باشه برای کسایی که به بن بست رسیدن و هیچ وجه مشترکی ندارن.


مرتبط با طلاق :

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور تو آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) زندگی بعد از جدایی (۱۵ مطلب مشابه)