سلام

3 ماه با پسری به قصد ازدواج آشنایی و دوستی داشتیم بعد 3 ماه به خواستگاری من اومدن و پدرم به دلیل اینکه این آقا دیپلم هستند و شغل آزاد در بازار دارن مخالفت میکنند ولی از نظر اخلاق و ایمان و مذهب و فرهنگ و صداقت و اصالت خانوادگی کاملا شرایطش ایده آله ...

پدرم اوایل اجازه خواستگاری هم نمیداد و بدون شناخت به این پسر به خاطر اینکه خانه شان در محله ای کمی پایین تر از ماست هزار تهمت و بد و بیراه به اینا گفتن  ( ندیده و بدون تحقیق )

من هم خودم دیپلمه و پشت کنکوری هستم و این اقا قبول کرده با من تا فوق دیپلم بخونه نه بالاتر ، ولی پدرم مخالفه ولی ما بهم علاقه داریم و خانواده اون و مادر من موافقند و اینم بگم که از لحاظ فرهنگی هم کفو هستیم .

پدرم هم میدونه خانواده خوبین ولی مخالفه و میگه درامد پسره کمه خب درامد اول زندگی همه همینجوره .

این آقا پسر به من پیشنهاد دادن که بریم دادگاه و حق ازدواج رو بگیریم و حتی قبول کرده خودش جهیزیه رو بده . ولی من میترسم از این کار که یه وقت به خاطر این کارم بعدا سرکوفت بخورم یا به خاطر اینکه پدرم پشتم نیست به مشکل بخورم.

از طرفی هم نمیخوام بهم بخوره. دیگه نمیدونم باید چیکار کنم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)